ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
Untitled 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Public Administration and Regional Studies
  • Untitled
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Public Administration and Regional Studies
  • Untitled
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-7 of 7

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Author Asc
  • Authort Desc
  • Advisor Asc
  • Advisor Desc
  • Oponnet Asc
  • Opponet Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Accepted Date Asc
  • Accepted Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Podnikatelský plán, Business plan 

Jana Kudinova; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Čámská Dagmar (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
Tato práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro vnitřní potřebu majitele firmy Re-dron. Hlavní činností tohoto podniku je poskytování služby půjčování bezpilotních prostředků. Teoretická část práce je zaměřená na ...

Případová studie: Návrh marketingové kampaně pro elektromobily, Case study: Proposal of Marketing Campaign for electric cars 

Tomáš Kučera; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Náhlovská Michaela (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
Diplomová práce, jejíž název je „Případová studie: Návrh kampaně pro elektromobily“ se zabývá návrhem reálné marketingové kampaně na elektromobil Mustang Mach-E americké automobilky Ford. Diplomová práce je rozdělena na ...

Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s., Marketing Plan for the Company PROFIL NÁBYTEK, a.s. 

Adam Kuba; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ...

Strategický plán rozvoje města Mnichovice, Strategic development plan of the city of Mnichovice 

Anna Vladyková; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Dobrucká Lucia (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Cílem diplomové práce je vypracovat strategický plán města Mnichovice. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část nejdříve obsahuje informace o obci, jejím významu, orgánech a rozpočtu. Dále je již ...

Strategický plán neziskové organizace, Strategic plan of nonprofit organization 

Tereza Vytlačilová; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Fanta Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)
Cílem této práce je zpracování strategického plánu pro vybranou neziskovou organizaci. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky o neziskovém sektoru v České republice a také proces strategického plánování. Na ...

Marketingový plán vybrané společnosti ze sportovního odvětví (případová studie, studie proveditelnosti), Marketing Plan of a Selected Company (Case Study, Feasibility Study) 

Tereza Racková; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Antošová Gabriela (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)
Bakalářská práce se vypořádává v teoretické části s vysvětlením všech podstatných pojmů, které se poté z větší části objeví i v části praktické a budou tak ukázány názorně a v praxi. Praktická část začíná marketingovým ...

Podnikatelský plán pro založení svatebního salonu ve městě Lovosice, Business Plan to Start a Wedding Salon in the Town of Lovosice 

Jana Rousová; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Plzáková Lucie (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
Bakalářská práce se zabývá zpracováním tříletého podnikatelského plánu pro založení svatebního salonu ve městě Lovosice (v okresu Litoměřice v Ústeckém kraji). Tento plán je založen na základě výsledků z analýz prostředí. ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorDobrucká Lucia (4)Štěpánek Petr (4)Adam Kuba (1)Anna Vladyková (1)Antošová Gabriela (1)Fanta Petr (1)Jana Kudinova (1)Jana Rousová (1)Náhlovská Michaela (1)Plzáková Lucie (1)... View MoreSubject
SWOT analysis (7)
SWOT analýza (7)marketing (4)marketing strategy (3)marketingová strategie (3)marketing plan (2)marketingový plán (2)PEST analysis (2)PEST analýza (2)situational analysis (2)... View More

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV