• Indikátory udržateľného rozvoja vo vybranom odvetví 

      Autor: Silvia Rodáková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Pondělíček Michael
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Táto diplomová práca sa zaoberá indikátormi udržateľného rozvoja v automobilovom odvetví. Objasňuje problematiku a súvis udržateľného rozvoja s pilermi spoločenskej zodpovednosti a ich význam v každodennom živote jednotlivcov ...
    • Iniciativa pásu a stezky a její evropská dimenze: příklad Itálie 

      Autor: Karin Matějovičová; Vedoucí práce: Klepárník Vít; Oponent práce: Sponer Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)
      Bakalářská práce pojednává o iniciativě Pásu a stezky (Belt and Road Initiative, BRI), kterou v roce 2013 představil čínský prezident Si Ťin-pching. Záměrem této iniciativy je propojit země Asie, Evropy a Afriky pomocí ...
    • Inovace marketingového plánu divadla Semafor o.p.s. 

      Autor: Petra Havlišová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Maršíková Šárka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Pozornost je nejprve věnována teoretické části, která popisuje typologii divadel, jejich zdroje financování a definuje specifika marketingu v kultuře. V praktické ...
    • Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti) 

      Autor: Natálie Rejčová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly ...
    • Jihočeský kraj a možnosti jeho rozvoje z demografického pohledu 

      Autor: Žofková Eliška; Vedoucí práce: Langhamrová Jitka; Oponent práce: Šimková Martina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-22)
      Tato diplomová práce se na základě analýzy vybraných demografických ukazatelů zabývá možnostmi rozvoje Jihočeského kraje z demografického pohledu. První kapitola se věnuje demografickým procesům, které zde jsou teoreticky ...
    • Komercializace výsledků vědy a výzkumu prostřednictvím spin-off podniků 

      Autor: Neumanová Markéta; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Zahrádka Jaromír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-16)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na komercializaci výsledků vědy a výzkumu formou akademických spin-off podniků. Teoretická část vysvětluje český kontext této formy komercializace, který je nezbytný pro pochopení tématiky ...
    • Komparace možností využití vily továrníka Přibyla ve Slaném pro rozvoj města 

      Autor: Anna Horáčková; Vedoucí práce: Šilhánková Vladimíra; Oponent práce: Maštálka Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)
      Stěžejním cílem této diplomové práce je návrh třech možných variantních řešení rekonverze a revitalizace objektu vily továrníka Přibyla na půdě bývalého průmyslového areálu, jejich následné porovnání, vyhodnocení a poskytnutí ...
    • komparace Prahy a evropských měst z hlediska vlivu volebního systému na jejich rozvoj 

      Autor: Trojan Štěpán; Vedoucí práce: Hudeček Tomáš; Oponent práce: Pokorný Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Tato diplomová práce se zabývá komparací Prahy a dalších evropských měst ve smyslu rozvoje kvality života a souvislosti tohoto rozvoje s rozhodovací moudrostí městského aparátu. V úvodu jsou popsána teoretická východiska, ...
    • Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu 

      Autor: Matyáš Batěk; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování ...
    • Koncept active city:plán rozvoje města 

      Autor: Jiří Polena; Vedoucí práce: Hudeček Tomáš; Oponent práce: Štěpánek Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na rozvoj konceptu active cities, tedy na roz-voj podmínek pro umožnění aktivního života obyvatel ve zvoleném městě Strakonice. Dále hodnotí současnou situaci ve Strakonicích a podle toho ...
    • Koncept chytrého parkování pro město Bruntál 

      Autor: Foltýnek Stanislav; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Vytlačil Dalibor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)
      Tato diplomová práce se zabývá chytrým parkováním ve městě Bruntál. Jako první je v této práci vytyčen problém s parkováním, které sužuje Bruntál a je srovnán s jinými městy v ČR. Dále jsou stanoveny cíle, kterých che město ...
    • Kriminalita jako indikátor kvality života v regionech ČR s důrazem na Ústecký kraj 

      Autor: Nekovaříková Kristýna; Vedoucí práce: Kouřilová Jana; Oponent práce: Macháček Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-23)
      Cílem diplomové práce je analyzovat, komparovat a zhodnotit kriminalitu jako indikátor kvality života v krajích České republiky. Studie se zaměřuje zejména na Ústecký kraj, který se potýká s řadou problémů ze sociální a ...
    • Krize a její vliv na finanční produkty 

      Autor: Jan Ptáček; Vedoucí práce: Schlossberger Otakar; Oponent práce: Klesla Arnošt
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Diplomová práce má za cíl charakterizovat krizi v ekonomice ve 21. století převážně z hlediska jejích dopadů na vybrané makroekonomické ukazatele a následně pak, na základě veřejně dostupných dat, za pomocí zvolených ...
    • Management dostupného bydlení pro mladé lidi v Praze 

      Autor: Julie Bendová; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Maštálka Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)
      Bakalářská práce s názvem 'Management dostupného bydlení pro mladé lidi' se zaměřuje na problematiku dostupnosti bydlení pro mladé obyvatele, přičemž analyzuje bytové politiky a postoje k bydlení v městech Praha, Vídeň a ...
    • Marketing botanické zahrady 

      Autor: Alexandra Vojáčková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou ...
    • Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu 

      Autor: Ondřej Skořepa; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sýkorová Jasna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
      Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor ...
    • Marketingová podpora internetového obchodu 

      Autor: Kristýna Slepičková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Hlava Eduard
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)
      Tato diplomová práce se zaměřuje zejména na internetový marketing, jeho nástroje a jejich ná-slednou analýzu pro vybraný internetový obchod. Diplomová práce je rozvržena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická ...
    • Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s. 

      Autor: Adam Kuba; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ...
    • Marketingový plán sklářské firmy 

      Autor: Jan Havránek; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro firmu LuxLighting s.r.o. a to především prostřednictvím sociálních sítí, které budou v celém projektu mar-ketingu hrát hlavní roli. Práce je rozdělena na ...
    • Marketingový plán vybrané společnosti 

      Autor: Kristýna Krejsarová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Janouch Viktor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ...