Lateralizační lůžko
Bed with lateral tilting
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Kosina David
Supervisor
Poušek Lubomír
Opponent
Borovský Juraj
Field of study
Systémová integrace procesů ve zdravotnictvíStudy program
Biomedicínská a klinická technikaInstitutions assigning rank
katedra biomedicínské technikyDefended
2009-06-24Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou kompletní marketingové podpory pro nově uvádění výrobek - lůžko s laterálním náklonem. V jednotlivých sekcích se diplomová práce zabývá všemi nutnými kroky - s cílem vytvořit co nejlepší marketingovou komunikaci. Jednotlivé kroky se dají za sebe seřadit následovně: Poznání problematiky - hledání argumentů za pomoci klinické studie, měření a statistik - formulace komunikačního sdělení - transformace sdělení do konečných marketingových materiálů. Závěr je věnován budoucímu rozvoji lůžka This thesis building the complete marketing support for new launched product - bed with lateral tilt. The diploma work in individual section works with all necessary steps - with basic target - to create the best marketing communication. We can organize all individual steps to one continuous line: Understanding of the product - finding the arguments by clinical study, special measurement and mining of statistic data - formulation of the main message - transformation of the message to final marketing materials. The end of thesis is looking to the future of the product.
Collections
- Diplomové práce - 17110 [1011]