Zobrazit minimální záznam

Masaryk Railway Station



dc.contributor.advisorDurdík Petr
dc.contributor.authorVolrábová Zuzana
dc.date.accessioned2017-06-07T16:18:34Z
dc.date.available2017-06-07T16:18:34Z
dc.date.issued2017-05-20
dc.identifierKOS-695599959805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70363
dc.description.abstractPředmětem předdiplomního projektu byla urbanistická studie lokality mezi Masarykovým nádražím a Florencem v Praze. Cílem diplomní práce je detailnější zpracování výše zmíněného projektu, konkrétně v blízkosti Florence, a to řešení parteru a studie objektu ubytování a polyfunkčního objektu. Projekt vychází z předpokladu, že železniční trať je přeložena a prostor je již možné plně zastavět. Úkolem bylo urbanisticky dotvořit území, které je celoměstsky významné a zároveň je zde výstavba limitována průchodem významných dopravních tepen. Návrh vychází primárně z pěších tahů, které navazují na významné krajinné prvky či body zájmu a definují tak strukturu zástavby podél tří hlavních os.cze
dc.description.abstractThe subject of preceeding pre-diploma project was an urban study of an area between Masaryk Railway Station and Florenc in Prague. The goal of this thesis is to build on the above mentioed pre-diploma project and to produce a detailed study of a parterre, a hotel and a polyfunctional object, in the subarea near Florenc. The thesis builds on a premise, that the railway tracks have been moved away and therefore the area is fully available for construction. The purpose was to develop an urban area, which has a city-wide important role, while respecting that the area development is limited by significant transportation corridors. The design is based primarily on pedastrian walkways, which follow and connect important lancape features or points of intrest and create the main pattern of buildings along the three main pedastrian axes.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjecturbanistická studie, Florenc, pěší osy, polyfunkční objekt, objekt ubytování,partercze
dc.subjecturban study, Florenc, pedastrian axes, polyfunctional object, hotel, public spaceeng
dc.titleMasarykovo nádražícze
dc.titleMasaryk Railway Stationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeTurek Tomáš
theses.degree.disciplineArchitektura a stavitelstvícze
theses.degree.grantorkatedra urbanismu a územního plánovánícze
theses.degree.programmeArchitektura a stavitelstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam