ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ekonomiky a řízení stavebnictví
  • Bakalářské práce - 11126
  • View Item
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ekonomiky a řízení stavebnictví
  • Bakalářské práce - 11126
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikace zákazníka a poskytovatele facility služeb

Communication between client and facility services provider

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Svoboda Ondřej
Supervisor
Macek Daniel
Opponent
Vitásek Stanislav
Field of study
Management a ekonomika ve stavebnictví
Study program
Stavební inženýrství
Institutions assigning rank
katedra ekonomiky a řízení stavebnictví
Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Předmětem této práce je porovnání rozdílů ve správě nemovitosti a facility managementu a dále zaměření na komunikaci společnosti provozující facility management a zákazníka žádající si jeho služby. Jak společnost vyhodnocuje svojí práci a co dělat pro to, aby zákazník byl spokojený se službou. Jaké metody společnosti nejčastěji používají a jak nakládají se sběrem informací.
 
The focus and main subject of this thesis is the comparison of the differences in real estate management and facility management, further specification of the communication of the company operating the facility management and the customer requesting its services. The company's approach, its opinion and evaluation of its own work in order to find the most efficient service leading to a satisfied customer. Selection of methods most commonly used by the company and how it is used to collect information.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69924
View/Open
PLNY_TEXT (1.266Mb)
POSUDEK (379.8Kb)
POSUDEK (331.0Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 11126 [438]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV