Personální marketing v malých a středních podnicích
HR marketing in Small and Medium Businesses
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Birnbaumová Klára
Supervisor
Šnýdrová Markéta
Opponent
Uličná Štěpánka
Field of study
Personální management v průmyslových podnicíchStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce "Personální marketing v malých a středních podnicích" se zabývá analýzou personálního marketingu v podniku Ajeto spol. s r.o. Cílem práce je analýza činností personálního marketingu teoreticky a jejich rozbor na příkladu konkrétní firmy. V teoretické části jsou popsány procesy externího i interního personálního marketingu, využití sociálních sítí a společenská odpovědnost firem. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé procesy na příkladu konkrétního podniku. Na základě této analýzy a výsledků dotazníkového šetření jsou navržena doporučení na zlepšení. The bachelor thesis named HR marketing in small and medium businesses is about analysing hr marketing in the company called Ajeto spol. s r.o. Processes of the internal and external hr marketing, opportunity of using social media and so-cial corporate responsibility are described in the theoretical part. In practical part of the thesis, there is analysis of processes of HR marketing in the company Ajeto. On the basis of the analysis and results of reaserch, the recommendation for the company is suggested.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [623]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...