Show simple item record

Assessment of Effectiveness of Metrobuses and Their Further Development

dc.contributor.advisorSlabý Petr
dc.contributor.authorBenýšková Vendula
dc.date.accessioned2017-06-07T15:57:30Z
dc.date.available2017-06-07T15:57:30Z
dc.date.issued2016-09-30
dc.identifierKOS-587865105505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69518
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je seznámení se s poměrně novým systémem rychlé autobusové dopravy - BRT, v Evropě častěji nazývaným jako BHLS nebo Metrobus, a dále posouzení jednotlivých příkladů z hlediska kvality a efektivnosti. V teoretické části jsou specifikovány základní parametry BRT a následně je popsán hodnotící dokument, nazývaný BRT Standard. Praktická část se zaměřuje na tři města, ve kterých je systém BRT, respektive systém metrobusů, zaveden - Buenos Aires, Rio de Janeiro a Praha. Metrobus v Buenos Aires a BRT v Rio de Janeiro jsou ohodnoceny podle BRT Standardu. Metrobusy v Praze jsou obecně zhodnoceny podle dostupných průzkumů a dále je nastíněn budoucí možný vývoj.cze
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is the introduction to a relatively new system of bus rapid transit - BRT, in Europe often called BHLS or metrobus, and the assessment of individual examples in terms of quality and effectiveness. The theoretical part specifies the basic features of BRT and then, the evaluation document - The BRT Standard - is described. The practical part focuses on three cities in which the system of BRT, or metrobus respectively, is introduced - Buenos Aires, Rio de Janeiro and Prague. Metrobus in Buenos Aires and BRT in Rio de Janeiro are evaluated by The BRT Standard. Metrobuses in Prague are generally evaluated according to the surveys available and a possible future development is outlined.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.eng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.cze
dc.subjectRychlá autobusová doprava, BRT, BHLS, metrobus, BRT Standardcze
dc.subjectBus rapid transit, BRT, BHLS, metrobus, BRT Standardeng
dc.titlePosouzení efektivnosti metrobusů a jejich další rozvojcze
dc.titleAssessment of Effectiveness of Metrobuses and Their Further Developmenteng
dc.typeMAGISTERSKÁ PRÁCEcze
dc.typeMASTER'S THESISeng
dc.date.accepted2017-02-14
dc.contributor.refereeMatras Tomáš
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra silničních stavebcze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Files in this item




This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record