RPG hra s prvky rozšířené reality - klientská část
RPG game with augmented reality features - client part
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Zahálka Tomáš
Vedoucí práce
Balík Miroslav
Oponent práce
Rytířová Nikola
Studijní obor
Softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a vytvořením prototypu mobilní hry na hrdiny s prvky rozšířené reality. Hra se skládá ze dvou částí, klientské a serverové. Tato práce se zabývá klientskou částí. Mezi prvky rozšířené reality se řadí vykreslování herní mapy s generovanými herními objekty na ní zobrazovanými, se kterými lze interagovat. Přináší inovativní řešení pro zobrazování mapy herního světa, která je dlaždicová a používá skutečná vektorová data. Práce popisuje a implementuje některé běžné prvky her na hrdiny, jako je sbírání předmětů z herních objektů. Pro vývoj je použit Unity engine a operační systém Android je cílovou platformou. Prototyp představuje dobrý základ pro vývoj plnohodnotné hry. This Bachelor's thesis deals with designing and creating a prototype of a mobile role-playing game with augmented reality features. The game consists of two parts, the client part and the server part. This thesis deals with the client part. The augmented reality features include displaying the game world map with generated game objects on top of it that can be interacted with. It brings an innovative solution for displaying the game world map, which is tile-based and uses real vector data. The thesis describes and implements some common role-playing game features, like collecting items from the game objects. The Unity engine is used for development, and the Android operating system is the target platform. The prototype presents a solid base for developing a fully-fledged game.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1608]