ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Výukové tahové RPG

Educational turn-based RPG

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Havlík Tomáš
Vedoucí práce
Balík Miroslav
Oponent práce
Šimeček Ivan
Studijní obor
Softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství
Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je vytvoření funkčního prototypu tahové hry na hrdiny s výukovými prvky. Popisuje použité konvenční herní a výukové postupy a snaží se vytvořit unikátní kombinaci mezi tahovým bojovým systémem a dynamickým výukovým systémem, který zkouší uživatele ze čtení japonských znaků. Znaky se vybírají na základě chybovosti.
 
The aim of this bachelor thesis is to create a functional prototype of an educational role-playing game. It introduces conventional gameplay and educational practices used and attempts to create a unique synergy between the turn-based combat system and a dynamic learning system, which queries the user on readings of Japanese characters. The latter is tailored to the specific player -- characters are chosen depending on past mistakes.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69260
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (10.62Mb)
POSUDEK (111.5Kb)
POSUDEK (110.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1179]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV