Spolupráce mezi systémy Cisco Unified Call Manager a Asterisk
Interworking bettween Cisco Unified Call Manager and Asterisk systems
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Kropáček Jan
Supervisor
Troller Pavel
Opponent
Žalud Jiří
Field of study
Komunikační systémyStudy program
Komunikace, multimédia a elektronikaInstitutions assigning rank
katedra telekomunikační technikyDefended
2017-06-13Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá možností spojením telefonních ústředen Cisco Unified Call Manager (CUCM) a Asterisk. Spojení provedeno pomocí protokolu SIP. Po tomto spojení byla realizována služba voicemail. Práce také obsahuje popis protokolu SIP. This thesis deals with the possibility of connecting Cisco Unified Call Manager (CUCM) and Asterisk PBXs. The connection is made using the SIP protocol. On this connection, a voicemail service was implemented. The work also contains a description of the SIP protocol.
Collections
- Diplomové práce - 13132 [275]