Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Prognóza vývoje osobní letecké dopravy, Prognosis of Development in Passenger Air Transportation
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Fibich Zbyněk (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
Cílem diplomové práce je tvorba prognóz vývoje osobní letecké dopravy do roku 2030. Mezi dílčí cíle práce patří sestavení prognóz osobní letecké dopravy v České republice a v jednotlivých světových regionech včetně globálního ...
Kryptoměny a jejich prognóza, Cryptocurrency and their forecast
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Mládek Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)
Diplomová práce se zabývá kryptoměnami a jejich prognózou vývoje ceny do budoucna. V první části se čtenář dozví, co jsou to kryptoměny a jaká jsou jejich rizika. Dále se podíváme na prognostické metody, na jaké druhy se ...
Marketingový management ve vybraném segmentu s ohledem na celosvětovou koronavirovou krizi, Marketing Management in a Specific Segment with Regard to the Global Coronavirus Crisis
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)
Abstrakt této diplomové práce se zabývá tématem marketingového managementu v segmentu středních a velkých společností v kontextu celosvětové koronavirové krize. Práce se zabývá téma- tem marketingového managementu v celé ...
Analýza marketingu vybraných automobilových firem, Marketing analysis of selected automotive companies
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
Automobilový průmysl stejně jako i jiná odvětví musí reagovat na změny, které se sebou přináší doba plná technologií chytrých telefonů a internetu. Automobilky se snaží oslovovat zákazníky pomocí digitální komunikace. ...