Zobrazují se záznamy 278-297 z 585

    • Marketing nového produktu 

      Autor: Josefina Šramhauserová; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem nového produktu. Jedná se o komunikační zařízení MEDICOMTER, které zefektivňuje a urychluje komunikaci mezi technicky znalou osobou a zdravotnickým personálem. V úvodu ...
    • Marketing portálu iKariéra 

      Autor: Barda Ondřej; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Johnová Radka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-25)
      Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou komunikační kampaň portálu iKariéra studentské organizace IAESTE Czech Republic. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje problematiku ...
    • Marketing ve finančním poradenství 

      Autor: Marie Ortová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ...
    • Marketingová analýza společnosti Equiservis, spol. s.r.o. 

      Autor: Karolína Rudorferová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou společnosti Equiservis s.r.o. a má za cíl zhodnotit marketingové postavení na tuzemském trhu, k čemuž dochází především pomocí PEST analýzy a analyzování marketingového a ...
    • Marketingová komunikace videoherních společností v České republice 

      Autor: Marek Švingr; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací videoherních společností v České republice. Cílem této práce je analyzovat dopady marketingové komunikace vybraných videoher na veřejnost a možnosti jejího zlepšení ...
    • Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska 

      Autor: Adéla Davidová; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie vybraného podniku z ekologického hlediska. Následně se práce zabývá návrhem na rozšíření marketingových činností do budoucnosti pro zlepšení dosavadních aktivit. Reknihy ...
    • Marketingová strategie firmy Agát s.r.o. 

      Autor: Sára Bažantová; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na marketingovou analýzu malé rodinné firmy s cílem navrhnout doporučení a opatření, která povedou ke zlepšení současné marketingové strategie společnosti. První část práce rozebírá ...
    • Marketingové komunikační nástroje 

      Autor: Holubec Ondřej; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Koťátková Stránská Pavla
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Tato bakalářská práce pojednává o jednotlivých marketingových komunikačních nástrojích běžně užívaných právnickými subjekty a v podnikatelských společnostech. Získané znalosti jsou aplikovány ke zlepšení marketingové ...
    • Marketingové nástroje v oboru umělé inteligence 

      Autor: Jáchym Šebl; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Maga Dušan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem této práce je zmapovat oblast umělé inteligence marketingu jak z jeho historického, tak především současného a budoucího pohledu. Nejprve teoretickým vymezením základních pojmů, následně detailním zabýváním se polemikou ...
    • Marketingové plánování podniku Freshland, s.r.o. 

      Autor: Leová Mai Anh; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Vu Tuan Anh
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-04)
      Předmětem bakalářské práce "Marketingové plánování podniku Freshland, s.r.o." je zaměření na marketingové plánování a především na marketingový plán nezbytný pro úspěšné řízení firmy, analyzování marketingového plánování ...
    • Marketingové řízení ve společnosti Premiere Cinemas s.r.o. 

      Autor: Pavlíček Martin; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-05)
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti v zábavním průmyslu. Jedná se o společnost Premiere Cinemas s.r.o., která provozuje síť multikin na území České republiky. Tato práce je zaměřena na její ...
    • Marketingový management Rádia Relax 

      Autor: Antonín Merta; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Bakalářská práce se bude zabývat analýzou marketingového managementu konkrétního rádia s přesahem do vybraných pojmů marketingu a managementu s cílem určit možné optimalizace procesů pro budoucnost Rádia Relax. Teoretická ...
    • Marketingový mix ve společnosti BOLL GEAR s.r.o. 

      Autor: Petroš David; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Seifertová Vendula
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Cílem bakalářská práce je zhodnocení stávajícího marketin-gového mixu firmy BOLL GEAR s.r.o. a následné navržení změn, kte-ré přispějí k jeho zlepšení. Tato bakalářská práce je složena z teoretické a praktické části. V ...
    • Marketingový mix vybrané organizace 

      Autor: Tereza Navrátilová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Tématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza ...
    • Marketingový plán vybrané firmy v oboru stomatologie 

      Autor: Michaela Vachová; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro malou firmu podnikající v oboru stomatologie. Teoretická část je zaměřena na definování marketingového výzkumu a nastí-nění struktury marketingového plánu. ...
    • Marketingový projekt kulturní události 

      Autor: Toť Tomáš; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-04)
      Tato práce řeší pořádání koncertu jako komplexní projekt. Cílem této práce je vytvořit projekt, který bude uskutečněn v roce 2016. Proto se zaměřím na veškeré potřebné položky pro uspořádání, jako jsou hlavní aktéři, místo, ...
    • Matky manažerky ve středních organizacích v České republice 

      Autor: Šmákalová Šárka; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-27)
      Tato bakalářská práce se zabývá genderovou diskriminací v managementu středních organizací a současně sladěním rodinného a pracovního života matek na manažerských pozicích. Cílem práce je představení genderové nerovnosti ...
    • Metodika kaizen a její využití v praxi 

      Autor: Lačíková Tereza; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Klement Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu využívaných principů kaizen ve vybraném podniku a popis jejich účinností. Teoretická část práce obsahuje souhrnný popis předem zvolených principů, které vybraná společnost do určité ...
    • Metodika posouzení podnikatelských záměrů z pohledu technologických inkubátorů 

      Autor: Hanáček Daniel; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Mrva Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Bakalářská práce se zabývá posuzováním podnikatelských plánů z pohledu technolo-gických inkubátorů. Teoretická část práce popisuje význam technologických inkubátorů v moderní ekonomice a úlohu podnikatelského plánu při ...
    • Metodika tvorby rozpočtu a nákladové kalkulace ve Angels Wheels, s.r.o. 

      Autor: Normark Jakub; Vedoucí práce: Žilka Miroslav; Oponent práce: Toth Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem metodiky tvorby rozpočtu a nákladové alokace pro podnik Angels Wheels, s. r. o. Teoretická část shrnuje poznatky o nákladech v účetních systémech a zabývá se jejich vhodným členěním. ...