Použití ThO2 ke zvýšení tepelné vodivosti LWR paliv.
ThO2 improving thermal conductivity of LWR fuels.
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kubáň Jan
Vedoucí práce
Škoda Radek
Oponent práce
Muhlbauer Petr
Studijní obor
Jaderná energetická zařízeníStudijní program
Jaderná energetická zařízeníInstituce přidělující hodnost
ústav energetikyObhájeno
2016-07-01Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá využitím thoria v jaderném palivu lehkovodních reaktorů za účelem snížení provozních teplot jaderných paliv. Výpočty jsou rozděleny na neutronickou část, kde je zkoumán vliv na neutronovou bilanci reaktoru VVER-1000, a tepelnou část, kde je simulováno sdílení tepla a vliv na maximální teplotu v palivu. V závěru je provedena analýza cen navrhovaných paliv. This thesis deals with the use of thorium in of light water reactors nuclear fuels with the objective of fuel operating temperatures reduction. Calculations are divided into neutronics, investigating the impact on VVER-1000 reactor neutron balance, and thermal, studying heat transfer and its impact on maximal fuel temperature. Cost analysis of proposed fuels is also included.
Kolekce
- Diplomové práce - 12115 [186]