Zobrazit minimální záznam

Interactive Course on Algorithmic Problem Solving



dc.contributor.advisorRyant Ivan
dc.contributor.authorKopřiva Martin
dc.date.accessioned2016-10-17T08:40:21Z
dc.date.available2016-10-17T08:40:21Z
dc.date.issued2016-02-17
dc.identifierKOS-587865429105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/66217
dc.description.abstractTato práce se zabývá vývojem interaktivní výukové videohry zaměřené na téma algoritmizace úloh vyučované na gymnáziích a spustitelné pod operačním systémem Windows a Linux. Na základě analýzy existujících řešení a požadavků je navržena a implementována aplikace. Její součástí je interaktivní herní svět, různé algoritmické úlohy a vývojové prostředí.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with development of interactive educational video game aimed at subject of algorithmization of tasks that is taught at grammar schools. This video game is executable under operating system Windows and Linux. The application is designed and implemented on the basis of analysis of existing solutions and requirements. The application includes interactive game world, different algorithmic problems and integrated development environment.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectinteraktivní výuková videohra, Java, libGDX, JSON, Nashorn, algorithmizacecze
dc.subjectinteractive educational video game, Java, libGDX, JSON, Nashorn, algorithmizationeng
dc.titleInteraktivní kurz o algoritmickém řešení problémůcze
dc.titleInteractive Course on Algorithmic Problem Solvingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-06-23
dc.contributor.refereeBalík Miroslav
theses.degree.disciplineSoftwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam