Zobrazit minimální záznam

Augmented Reality Game for Android



dc.contributor.advisorŽehra Marek
dc.contributor.authorŽákovská Uršuľa
dc.date.accessioned2016-10-17T08:40:04Z
dc.date.available2016-10-17T08:40:04Z
dc.date.issued2016-05-17
dc.identifierKOS-587865384305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/66203
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je analyzovat Rozšířenou realitu (AR) a její implementaci na mobilních platformách. Byl proveden rozbor dvou hlavních přístupů pro mobilní AR i revize současných řešení na trhu. Vzhledem k tomu, že neexistuje jeden nástroj který by byl nejlepším řešením pro všechny případy využití, byla taky provedena analýza nástrojů pro tvorbu mobilní AR. Jako důkaz výsledků z předchozích analýz a příklad jejich praktického využití, design mobilní hry s AR prvky byl navržen a její prototyp realizován s Vuforia frameworkem v herním enginu Unity. Poté byl prototyp úspěšně instalován na mobilním zařízení s operačním systémem Android a otestován uživatelskými testy.cze
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to analyze Augmented reality (AR) and its implementation on mobile platforms. Examination of the two main approaches for mobile AR was conducted and a review of current market solutions was performed. Because the single best solution for AR doesn't exist, an examination of frameworks was conducted too. As a proof of the results from the previous analysis and an example of their practical usage, an AR game was designed and its prototype implemented with Vuforia framework in Unity game engine. Then it was successfully installed onto the mobile device with Android OS and evaluated by usability tests.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectRozšířená realita, mobilní hra, Android, Unity, C#, Vuforia UDTcze
dc.subjectAugmented Reality, mobile game, Android, Unity, C#, Vuforia UDTeng
dc.titleHra s rozšířenou realitou pro Androidcze
dc.titleAugmented Reality Game for Androideng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-06-23
dc.contributor.refereeKlímek Jakub
theses.degree.disciplineSoftwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam