Hra s rozšířenou realitou pro Android
Augmented Reality Game for Android
dc.contributor.advisor | Žehra Marek | |
dc.contributor.author | Žákovská Uršuľa | |
dc.date.accessioned | 2016-10-17T08:40:04Z | |
dc.date.available | 2016-10-17T08:40:04Z | |
dc.date.issued | 2016-05-17 | |
dc.identifier | KOS-587865384305 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/66203 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem této práce je analyzovat Rozšířenou realitu (AR) a její implementaci na mobilních platformách. Byl proveden rozbor dvou hlavních přístupů pro mobilní AR i revize současných řešení na trhu. Vzhledem k tomu, že neexistuje jeden nástroj který by byl nejlepším řešením pro všechny případy využití, byla taky provedena analýza nástrojů pro tvorbu mobilní AR. Jako důkaz výsledků z předchozích analýz a příklad jejich praktického využití, design mobilní hry s AR prvky byl navržen a její prototyp realizován s Vuforia frameworkem v herním enginu Unity. Poté byl prototyp úspěšně instalován na mobilním zařízení s operačním systémem Android a otestován uživatelskými testy. | cze |
dc.description.abstract | The main goal of this thesis is to analyze Augmented reality (AR) and its implementation on mobile platforms. Examination of the two main approaches for mobile AR was conducted and a review of current market solutions was performed. Because the single best solution for AR doesn't exist, an examination of frameworks was conducted too. As a proof of the results from the previous analysis and an example of their practical usage, an AR game was designed and its prototype implemented with Vuforia framework in Unity game engine. Then it was successfully installed onto the mobile device with Android OS and evaluated by usability tests. | eng |
dc.language.iso | ENG | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf | cze |
dc.subject | Rozšířená realita, mobilní hra, Android, Unity, C#, Vuforia UDT | cze |
dc.subject | Augmented Reality, mobile game, Android, Unity, C#, Vuforia UDT | eng |
dc.title | Hra s rozšířenou realitou pro Android | cze |
dc.title | Augmented Reality Game for Android | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | 2016-06-23 | |
dc.contributor.referee | Klímek Jakub | |
theses.degree.discipline | Softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1729]