Problematika samoobslužného odbavení cestujících
Self-Service Check-in Procedure Analysis
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Šašková Zuzana
Supervisor
Skolilová Petra
Opponent
Kouba Marek
Field of study
Management a ekonomika dopravy a telekomunikacíStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravyDefended
2016-09-20Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem předložené práce je analýza odbavení cestujících se zaměřením na samoobslužné odbavení cestujících. Ve druhé kapitole je popsán proces odbavení cestujících, jak tradičním způsobem na odbavovací přepážce tak samoobslužným způsoben. Samoobslužné odbavení by nebylo možné bez značného technologického pokroku v oblasti přepravních dokladů, takže třetí kapitola se zabývá přepravními doklady používanými v osobní letecké dopravě a jejich technologickým vývojem. Čtvrtá kapitola je souhrnem specifik samoobslužného odbavení a jejich výhod a nevýhod pro cestující a letecké dopravce a letiště. Pátá kapitola se zabývá odbavení cestujících na Letišti Václava Havla, analýzou současného stavu a návrhem změn pro zlepšení odbavení na něm. Závěr stručně shrnuje vývoj přepravních dokladů, specifika samoobslužného odbavení a analýzu Letiště Václava Havla. The aim of this work is to analyze the check-in of passengers with a focus on self-service check-in passengers. The second chapter describes the check-in process of passengers in the traditional way also on self-service check-in counter. Self-service check-in wouldn´t have been possible without the significant technological progress in transport documents. The third chapter deals with the shipping documents used in passenger air traffic and its technological developments. The fourth chapter is a summary of the specifics of the self-service check-in and their advantages and disadvantages for the passengers and airlines and airports. The fifth chapter deals with the check-in of passengers at the Vaclav Havel Airport and analyzing the current situation and suggesting the changes to improve handling at the airport. In Conclusion summarizes the development of ticketing, self-service check-in specifics and analysis Vaclav Havel Airport.
View/ Open
Collections
- Bakalářské práce - 16117 [249]