Založení bytového domu na Pankráci
Foundations design of apartement building on Pankrác
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vaněček Ondřej
Vedoucí práce
Salák Jan
Oponent práce
Semrád Karel
Studijní obor
Konstrukce pozemních stavebStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra geotechnikyObhájeno
2016-06-29Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem bakalářské práce je návrh a posouzení základové konstrukce vícepodlažního objektu. Řešená konstrukce je navrhována jako novostavba. Založení bude řešeno ve více konstrukčních variantách s plošným a hlubinným založením. Obě varianty jsou modelovány v inženýrských softwarech GEO5 a SCIA Engineer. Výsledky jsou následně porovnány a vyhodnoceny. The bachelor theses presents foundation design of multi-storey structure. Structure is projected as a new one. Foundation are designed in more variants, with shallow foundations and with deep foundations. Both variants are modeled in structural engineering software GEO5 and SCIA Engineer. The results are compared to each other and evaluated.