Zobrazit minimální záznam

Ballastless track in tunnels



dc.contributor.advisorPruška Jan
dc.contributor.authorHorčička Jiří
dc.date.accessioned2016-10-17T08:19:55Z
dc.date.available2016-10-17T08:19:55Z
dc.date.issued2016-05-22
dc.identifierKOS-587864188605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65807
dc.description.abstractBěhem posledních let se neustále zvyšují nároky na konvenční železniční tratě se štěrkovým kolejovým ložem. Snaha dosáhnout vyšších maximálních rychlostí a zatížení na nápravu dala vzniknout konstrukci pevné jízdní dráhy. Tato práce popisuje většinu systémů konstrukcí pevné jízdní dráhy, které postupně vznikali po celém světě. Ty nejpoužívanější z nich podrobně popisuje a především srovnává jejich použití v tunelech. Ukazuje konkrétní řešení problematiky pevné jízdní dráhy v tunelech s přihlédnutím na řešení úseků přechodových oblastí. Má přinést rešerši dosavadních způsobů navrhování a zkušeností s konstrukcí pevné jízdní dráhy pro budoucí použití v České republice.cze
dc.description.abstractIn the last years an increase in train speed and axle load around the world and other challenges in the conventional ballasted track system gave birth to ballastless railway track system. This study examined the various ballast less track systems that are being used today all around the world. The most significant systems are analyzed in detail and compared for use in tunnels. It shows specific solutions of construction of slab track in tunnels with solving of problems with transition sections. It should bring the survey of most common ways of design and compare the experience of slab track construction types for future use in the Czech republic.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectpevná jízdní dráha, pevná jízdní dráha v tunelu, vysokorychlostní tratě, perspektivy vysokorychlostních tratí v České republicecze
dc.subjectballastless track, slab track, ballast less track in tunnels, high-speed tracks, perspectives of high-speed tracks in the Czech republiceng
dc.titlePevná jízdní dráha v tunelechcze
dc.titleBallastless track in tunnelseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-06-28
dc.contributor.refereeLidmila Martin
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra geotechnikycze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam