Zobrazit minimální záznam

Hybrid Drives of Railway Vehicles



dc.contributor.advisorMorkus Josef
dc.contributor.authorHedrichová Helen
dc.date.accessioned2016-10-17T08:14:32Z
dc.date.available2016-10-17T08:14:32Z
dc.date.issued2016-06-29
dc.identifierKOS-587864118705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65689
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřená na hybridní pohony, konkrétně hybridní pohony v kolejových vozidlech. V první části práce je zpracovaná rešerše o současně existujících kolejových vozidlech s hybridním pohonem s popisem, jak fungují a výčet některých jejich technických specifikací. V druhé části bakalářské práce bude posouzeno, nakolik by byla vhodná záměna diesel-elektrických kolejových autobusů za hybridní kolejové autobusy, tzn. je vypočtená práce spotřebovaná za daný jízdní cyklus a výsledné hodnoty budou v závěru porovnány.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on hybrid powertrains, in specific on hybrid powertrains in rail vehicles. In the first part of the thesis a research about present existing rail vehicles with hybrid powertrains is processed, including their description and the enumeration of some of their technical specifications. In the second part of the bachelor thesis a judgment will be made on how much appropriate a substitution of the existing diesel-electric rail buses with hybrid rail buses would be, i.e. the work consumed in a specific driving cycle will be calculated following a comparison of the final values.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectkolejová hybridní vozidla, hybridní pohon, kolejový autobus, jízdní cyklus, rekuperace, srovnání práce vozidelcze
dc.subjecthybrid rail vehicles, hybrid powertrain, railbus, drive cycle, recuperation, work comparison of vehicleseng
dc.titleHybridní pohony kolejových vozidel.cze
dc.titleHybrid Drives of Railway Vehicleseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-09-13
dc.contributor.refereeKolář Josef
theses.degree.disciplineKonstruování podporované počítačemcze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam