Silniční most Dráchov
Road bridge Dráchov
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Klimeš Ondřej
Vedoucí práce
Vítek Jan
Oponent práce
Hrdoušek Vladislav
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíObhájeno
2016-06-28Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá návrhem silničního mostu v obci Dráchov přes řeku Lužnici. První část je studie, kde jsou posouzeny tři varianty, z nichž je vybrána nejvhodnější a ta je navržena ve zbytku práce detailněji. Jedná se o semi-integrovaný most z předpjatého betonu o třech polích. Rozpětí hlavního pole je 34,5 m, vedlejší pole mají rozpětí 16,5 m. Nosná konstrukce je dvoutrámová monolitická s horní mostovkou. Na opěrách je umožněna dilatace, pilíře jsou do nosné konstrukce vetknuty. Most převádí pozemní komunikaci o volné šířce 7,5 m a veřejný chodník šířky 2,0 m. The project deals with design of the road bridge over the river Lužnice in the village Dráchov. The first part is a study where three variants are considered. One of them is selected most suitable and this one is designed in detail in the rest of the project. It is a semi-integrated prestressed concrete bridge with the spans (16,5 + 34,5 + 16,5 m). The structural system is formed by two monolithic beams with the upper deck. On the abutments dilation is possible. Piers are fixed to the structure. The bridge carries a road 7,5 m wide and a pavement 2,0 m wide.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11133 [560]