Zobrazit minimální záznam

Hybrid vehicle powertrain



dc.contributor.advisorKlír Vojtěch
dc.contributor.authorKohel Petr
dc.date.accessioned2016-10-17T08:10:16Z
dc.date.available2016-10-17T08:10:16Z
dc.date.issued2016-06-13
dc.identifierKOS-571673073005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65597
dc.description.abstractTato práce se zabývá zpracováním rešerše používaných hybridních pohonných ústrojí se zaměřením na používané pohonné jednotky a akumulátory. Krátké pojednání je věnováno metodám určování spotřeby vozidla a velikosti jízdních odporů. Na základě zjištěných poznatků je provedeno srovnání dvou nejpoužívanějších hybridních uspořádání z hlediska spotřeby energie. Jedná se o uspořádání s děličem toku výkonu a uspořádání, které používá pohonnou jednotku jako prodlužovač dojezdu.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with research processing of used hybrid propulsions, with focus on used internal combustion engines and batteries. Short part is dedicated to the methods of determining fuel consumption and size of vehicle resistence forces. The comparison of two most used hybrid propulsions is made in terms of fuel consumption, based on previously learned knowledges. It is about propulsion, which use planetary power split device and propulsion, which use internal combustion engine like a range extender.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectHybridní vozidlo, dělič výkonu, prodlužovač dojezducze
dc.subjectHybrid vehicle, power split device, range extendereng
dc.titlePohonná jednotka hybridního vozidlacze
dc.titleHybrid vehicle powertraineng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-06-27
dc.contributor.refereeBarák Adam
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam