Pohonná jednotka hybridního vozidla
Hybrid vehicle powertrain
dc.contributor.advisor | Klír Vojtěch | |
dc.contributor.author | Kohel Petr | |
dc.date.accessioned | 2016-10-17T08:10:16Z | |
dc.date.available | 2016-10-17T08:10:16Z | |
dc.date.issued | 2016-06-13 | |
dc.identifier | KOS-571673073005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/65597 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá zpracováním rešerše používaných hybridních pohonných ústrojí se zaměřením na používané pohonné jednotky a akumulátory. Krátké pojednání je věnováno metodám určování spotřeby vozidla a velikosti jízdních odporů. Na základě zjištěných poznatků je provedeno srovnání dvou nejpoužívanějších hybridních uspořádání z hlediska spotřeby energie. Jedná se o uspořádání s děličem toku výkonu a uspořádání, které používá pohonnou jednotku jako prodlužovač dojezdu. | cze |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with research processing of used hybrid propulsions, with focus on used internal combustion engines and batteries. Short part is dedicated to the methods of determining fuel consumption and size of vehicle resistence forces. The comparison of two most used hybrid propulsions is made in terms of fuel consumption, based on previously learned knowledges. It is about propulsion, which use planetary power split device and propulsion, which use internal combustion engine like a range extender. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf | cze |
dc.subject | Hybridní vozidlo, dělič výkonu, prodlužovač dojezdu | cze |
dc.subject | Hybrid vehicle, power split device, range extender | eng |
dc.title | Pohonná jednotka hybridního vozidla | cze |
dc.title | Hybrid vehicle powertrain | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | 2016-06-27 | |
dc.contributor.referee | Barák Adam | |
theses.degree.discipline | bez oboru | cze |
theses.degree.grantor | ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel | cze |
theses.degree.programme | Teoretický základ strojního inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 12120 [297]