Zobrazit minimální záznam

Selected Techniques of Digital Marketing for Specific Consumer Group Oriented Software



dc.contributor.advisorVozárová Pavla
dc.contributor.authorEhrlich Martin
dc.date.accessioned2016-06-22T19:51:26Z
dc.date.available2016-06-22T19:51:26Z
dc.date.issued2016-05-16
dc.identifierKOS-587865415205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65164
dc.description.abstractTato práce analyzuje techniky digitálního marketingu v kontextu software zaměřeného na specifickou skupinu uživatelů. Práce je strukturována jako inspirace pro čtenáře a jeho digitální marketingovou kampaň. Analýza efektivních technik se skládá ze tří částí - popisu jednotlivých technik, analýzy výchozích předpokladů podle Ryana a Jonese a případové studie. Provedenou analýzou jsem určil čtyři techniky, které by měly být efektivní pro software zaměřený na specifickou skupinu uživatelů a vystavěl na základě jejich detailního rozboru kampaň pro konkrétní imaginární produkt. Přínosem této práce je určení digitálních marketingových technik, které je efektivní použít pro software zaměřený na specifickou skupinu uživatelů a předání znalostí jak je využívat čtenáři.cze
dc.description.abstractThis thesis analyzes techniques of digital marketing for specific consumer group oriented software. Thesis is conceived as an inspiration for the reader and his digital marketing campaign. Analysis of effective techniques is consisting of three parts - description of all techniques, analysis of initial assumptions by Ryan and Jones and a case study. In the analysis, I've selected four techniques, which should be effective for specific group oriented software and based on them, I've built digital marketing campaign for a specific imaginary product. The main contribution of the thesis is selecting effective digital marketing techniques for specific consumer group oriented software and giving knowledge how to use them to the reader.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectDigitální marketing, analýza, efektivní techniky, software, specifická skupina uživatelů, marketingová kampaňcze
dc.subjectDigital marketing, analysis, efective techniques, software, speci- fic group of users, marketing campaigneng
dc.titleVybrané techniky digitálního marketingu pro software cílený na specifickou skupinu uživatelůcze
dc.titleSelected Techniques of Digital Marketing for Specific Consumer Group Oriented Softwareeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-06-21
dc.contributor.refereeVynikarová Dana
theses.degree.disciplineInformační systémy a managementcze
theses.degree.grantor18102cze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam