Zobrazit minimální záznam

Usage of Modern Technologies in Marketing of small Bussiness Companies



dc.contributor.advisorNáplava Pavel
dc.contributor.authorTesařová Michaela
dc.date.accessioned2016-06-05T09:40:17Z
dc.date.available2016-06-05T09:40:17Z
dc.date.issued2016-05-27
dc.identifierKOS-587864634805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64681
dc.description.abstractBakalářská práce představuje společnost Sklospol, spol. s r. o. Cílem práce je zvýšit povědomí o společnosti na internetu a tím přilákat nové zákazníky. První část této práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je samotné představení, rozbor analýzy konkurence, SWOT analýzy a v poslední řadě vyhodnocení aplikovaných nástrojů online marketingu.cze
dc.description.abstractBachelor´s thesis presents the company Sklospol, spol. s r. o. The main purpose of this thesis is to raise knowledge about the company on the internet and thus attract new customers. The first part of this thesis is focused on a summary of theoretical knowledge, which is relating to given problems. Another part of this thesis includes introduction of the company, analysis of competition analysis, SWOT analysis and finally, evaluation of tools which are applied in online marketing.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketing, SWOT analýza, online marketing, sociální sítěcze
dc.subjectMarketing, SWOT analysis, online marketing, social networkseng
dc.titleVyužití moderních technologií pro podporu marketingových aktivit v malých firmáchcze
dc.titleUsage of Modern Technologies in Marketing of small Bussiness Companieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeDobiáš Martin
theses.degree.disciplineManažerská informatikacze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeSoftwarové technologie a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam