Hodnocení výkonu pracovníků call centra
Assessment of Call Center Workers´ Performance
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Míček Václav
Supervisor
Šimonová Klára
Opponent
Havelková Tereza
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení pedagogických a psychologických studiíDefended
2015-06-11Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného systému hodnocení pracovního výkonu ve společnosti XY. Teoretická část shrnuje základní teoretické poznatky z oblasti hodnocení pracovního výkonu. Cílem bakalářské práce je analyzovat současný systém hodnocení v telemarketingové společnosti XY a na základě výzkumu navrhnout doporučení pro zlepšení daného systému. V bakalářské práci je využívána empirická metoda výzkumu, zejména kvantitativní výzkum. Jedná se o analýzu dokumentů a polostrukturované dotazníky. V rámci bakalářské práce jsou navržena doporučení pro zlepšení současného systému ve společnosti XY. This bachelor´s thesis deals with the analysis of present system of assessment of job performance in the company XY. Theoretical part of the thesis summarizes the basic theoretical findings from the area of assessment of job performance. The main goal of the bachelor´s thesis is to analyze the present system of assessment in the telemarketing company XY and based on the research to suggest the recommendations for improvement of the system. There is used empirical method of research in the bachelor´s thesis, especially quantitative research. This is an analysis of documents and semi-structured answer sheets. There are suggested recommendations for improvement of present system in the company XY within the thesis.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1228]