Využití projektů ve výuce odborných předmětů
Use of projects in technical subject teaching
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Pejsarová Monika
Vedoucí práce
Mrázková Kateřina
Oponent práce
Jenyš Vlastimír
Studijní obor
Učitelství odborných předmětůStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2015-06-19Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce si klade za cíl vytvořit varianty zadání projektů do odborných předmětů středních průmyslových škol stavebních na základě analýzy odborné literatury.
První teoretická část definuje projekt z hlediska didaktiky, zdůvodňuje volbu témat navrhovaných projektů a jejich zařazení do RVP a ŠVP vybraných škol. Ukazuje jak postupovat při tvorbě zadání a nabízí možnosti hodnocení.
Druhou praktickou část tvoří zadání tří projektů ve třech variantách, jejich vzorové zpracování a metodika hodnocení projektů včetně návrhu klasifikace. This work aims to establish variants of assignment of projects for subjects taught at secondary technical schools based on the analyse of expertise literature.
The first, theoretical part sets out the term of project from the didactics point of view, gives reasons for the choice of topics of the proposed projects and for their inclusion in General educational programmes at secondary technical schools and School educational programm of the selected schools. This part shows how to proceed in the creation of project assignments and offers the possibilities of their evaluation.
The second, practical part is created by the assignment of three particular projects in three variants, their paradigmatic processing and metodology of their evaluation including a proposal of their classification.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Integrované řízení projektu pomocí softwaru 4Projects
Autor: Všetečková Lucie; Vedoucí práce: Matějka Petr; Oponent práce: Hromada Eduard
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-12-18)Diplomová práce se zabývá nástroji pro řízení stavebních projektů. Cílem je zhodnocení softwarové podpory, původně britského systému pro podporu spolupráce 4Projects, dále posouzení možného přínosu implementace, analýza ... -
Projektové řízení pomocí GitHub Projects
Autor: Adam Warzel; Vedoucí práce: Gattermayer Josef; Oponent práce: Suchánek Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)Tato práce se zabývá analýzou a testováním nového nástroje na řízení projektů GitHub Projects. Práce popisuje podrobně možnosti nástroje, porovnává jeho funkce s jinými nástroji a popisuje jeho praktické použití při řízení ... -
Voronoiova dláždění a Cut-and-Project množiny
Autor: Šubert Eduard; Vedoucí práce: Ambrož Petr; Oponent práce: Masáková Zuzana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-09-10)