Zobrazit minimální záznam

Risks of Entering the Construction Market of Belarus



dc.contributor.advisorStřelcová Iveta
dc.contributor.authorKočnarová Šárka
dc.date.accessioned2016-05-13T15:41:45Z
dc.date.available2016-05-13T15:41:45Z
dc.date.issued2016-01-13
dc.identifierKOS-595687030505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64240
dc.description.abstractPředmětem práce je porovnání nákladů životního cyklu z pohledu technické a ekonomické životnosti u předpjatých betonových silničních mostů několika typů. Na technickou životnost má vliv především konstrukční systém, údržba, rekonstrukce a modernizace. Pro ekonomickou životnost je důležitá doba využitelnosti stavby. Po vypršení návrhové životnosti, lze most ponechat v provozu, pokud je řádně udržovaný a dostatečně rekonstruovaný. To může vyjít z ekonomického hlediska výhodnější než demolice stávající konstrukce a výstavba nového mostu. Kritériem může být i výše nákladů na běžnou údržbu či opravy.cze
dc.description.abstractThe topic of this dissertation is a comparison of the life cycle cost in perspective of structural and an economical life span of pretensioned concrete road bridges of several types. Structural life span mainly affected by chosen structural type, maintenance, rehabilitation and a possible upgrade. Economical durability is determined by the service life. At the end of the service life it is possible to consider two options, replacement of an existing structure with the new one and rehabilitation. After the end of the design life a structure may stay in service if properly maintained and sufficiently refurbished. It may be more cost effective than construction of the new bridge. Cost of regular maintenance together with refurbishment costs should be taken in account as well.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectBetonový most, náklady životního cyklu, náklady, výkaz výměr, položkový rozpočet, mostní konstrukce trámová, mostní konstrukce desková, mostní konstrukce nosníková, datová základna.cze
dc.subjectConcrete bridge, life cycle cost, cost, quantity survey, bill of quantities, beam bridge structure, slab bridge structure, composit bridge structure, database.eng
dc.titlePorovnání nákladů životního cyklu dopravních staveb - silniční betonové mostycze
dc.titleRisks of Entering the Construction Market of Belaruseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-02-08
dc.contributor.refereeBálik Igor
theses.degree.disciplineProjektový management a inženýringcze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky a řízení stavebnictvícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam