Zobrazit minimální záznam

Efficiency of Passenger Terminal Operation with Impact on Customer Satisfaction



dc.contributor.advisorVittek Peter
dc.contributor.authorVokáč Roman
dc.date.accessioned2016-05-13T09:48:15Z
dc.date.available2016-05-13T09:48:15Z
dc.date.issued2015-05-30
dc.identifierKOS-587864411705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63973
dc.description.abstractHlavním cílem každé obchodní společnosti je snaha o dosažení zisku. Zisk společnosti je roven rozdílu mezi příjmy a výdaji. Výše příjmů a výdajů v rámci odbavovacího procesu letiště je ovlivněna jeho efektivností a spokojeností zákazníků. Tato práce se zabývá analýzou efektivity odbavovacího procesu, významem spokojenosti cestujících a možnostmi optimálního návrhu a provozování terminálů. Důležitou částí celé problematiky je také možnost využití teorie hromadné obsluhy prostřednictvím vytváření simulačních modelů.cze
dc.description.abstractThe main purpose of any company is the pursuit of profit. The profit is the difference between company's revenues and expenses. The amount of revenues and expenses for the passenger terminal operation is affected by its efficiency and customer satisfaction. This thesis deals with analysis of terminal operation efficiency, the importance of passenger satisfaction and optimizing the design and operation of the terminals. An important part of the whole issue is also the possibility of using queuing theory by creating simulation models.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectefektivita, spokojenost cestujících, teorie hromadné obsluhy, metoda Monte Carlocze
dc.subjectefficiency, passenger satisfaction, queuing theory, Monte Carlo methodeng
dc.titleEfektivita odbavovacího procesu letiště s vlivem na spokojenost cestujícíchcze
dc.titleEfficiency of Passenger Terminal Operation with Impact on Customer Satisfactioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-06-23
dc.contributor.refereeMaršálek Daniel
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam