Efektivita odbavovacího procesu letiště s vlivem na spokojenost cestujících
Efficiency of Passenger Terminal Operation with Impact on Customer Satisfaction
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Vokáč Roman
Vedoucí práce
Vittek Peter
Oponent práce
Maršálek Daniel
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyObhájeno
2015-06-23Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním cílem každé obchodní společnosti je snaha o dosažení zisku. Zisk společnosti je roven rozdílu mezi příjmy a výdaji. Výše příjmů a výdajů v rámci odbavovacího procesu letiště je ovlivněna jeho efektivností a spokojeností zákazníků. Tato práce se zabývá analýzou efektivity odbavovacího procesu, významem spokojenosti cestujících a možnostmi optimálního návrhu a provozování terminálů. Důležitou částí celé problematiky je také možnost využití teorie hromadné obsluhy prostřednictvím vytváření simulačních modelů. The main purpose of any company is the pursuit of profit. The profit is the difference between company's revenues and expenses. The amount of revenues and expenses for the passenger terminal operation is affected by its efficiency and customer satisfaction. This thesis deals with analysis of terminal operation efficiency, the importance of passenger satisfaction and optimizing the design and operation of the terminals. An important part of the whole issue is also the possibility of using queuing theory by creating simulation models.
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [537]