Návrh dynamického řízení křižovatky Na Větrníku/Na Petřinách
The Design of Dynamic Control at the Interstection Na Větrníku - Na Petřinách
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Růžička Jiří
Vedoucí práce
Tichý Tomáš
Oponent práce
Hušák Jan
Studijní obor
Inženýrská informatika v dopravě a spojíchStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravní telematikyObhájeno
2015-06-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce Návrh dynamického řízení křižovatky Na Větrníku - Na Petřinách navazuje na bakalářskou práci, kde bylo navrženo řízení stejné křižovatky pomocí pevného signálního plánu. Práce sleduje současné trendy v oblasti dynamického řízení uzlu. Analyzuje průběžné změny dopravního stavu na křižovatce. Zabývá se možnostmi zefektivnění řízení na základě získaných dopravně-inženýrských dat. K návrhu dynamického řízení je využíván software Lisa+. Navržené řešení preferuje městskou hromadnou dopravu a je ověřeno v simulačním prostředí VISSIM. Thesis The design of dynamic control at the intersection Na Větrníku - Na Petřinách follows the bachelor thesis, in which was designed fixed-time signal control. Thesis follows current trends in the field of dynamic control of traffic node. It analyzes the ongoing changes in the traffic situation at the intersection. It deals with the possibilities of effective management on the basis of the traffic-engineering data. It uses a software tool Lisa+. The proposed solution prefers public transport and is verified in simulation environment VISSIM.