Využití měření průtoku vzduchu u leteckých
The use of air flow bench - aircraft reciprocating engines
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Procházka Petr
Vedoucí práce
Novák Martin
Oponent práce
Maršálek Josef
Studijní obor
Technologie údržby letadelStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyObhájeno
2015-09-09Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem bakalářské práce "Využití měření průtoku vzduchu u leteckých spalovacích motorů" je měření průtoku vzduchu pístovým motorem za účelem zvýšení výkonu motoru. První část práce je věnována spalovacímu pístovému motoru jako takovému pro lepší pochopení dané problematiky a základním principům výkonu motoru. Největší prostor je v další části věnován samotnému měření průtoku vzduchu pístovým spalovacím motorem a vyhodnocování naměřených hodnot. V závěru práce hodnotím ekonomickou a časovou náročnost, celkovou dokonalost měření a její nedostatky. The subject of my bachelor thesis named The use of air flow bench aircraft reciprocating engines is measurement of air flow through reciprocating engine to increase engine performance. The first part of my project is focused on internal combustion engine for a better understanding of issue and guiding principles of engine performance. The main part is focused on measurement of air flow through internal combustion engine and evaluation of measured values. In the conclusion of my thesis I was evaluating economic and time costs, overall accuracy and shortcomings of measurement.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16121 [708]