Zobrazit minimální záznam

Convoy platooning using vehicle to vehicle communication



dc.contributor.advisorVokřínek Jiří
dc.contributor.authorŠvandrlík Michal
dc.date.accessioned2015-05-28T11:17:09Z
dc.date.available2015-05-28T11:17:09Z
dc.identifierKOS-587864779605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/61784
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o vlivu technologie komunikace typu vozidlo - vozidlo (V2V) při řízení skupiny vozidel a porovnání jeho úspěšnosti. Hlavním cílem užití V2V je zvýšení bezpečnosti provozu pomocí sdílení polohy, rychlosti a dalších užitečných dat. Dále si klade za cíl snížení počtu dopravních zácp a nehod. Naším cílem je ohodnotit vliv řízení konvoje pomocí V2V za různých dopravních podmínek provádějící manévry akcelerace, brzdění a zipování. V potaz budou brány parametry jako délka konvoje, hustota provozu a počet vozidel vybavených technologií V2V.cze
dc.description.abstractThis thesis topic is to study the impact of vehicle to vehicle communication (V2V) used for convoy platooning control and its performance in a traffic. The main goal of V2V communication is increasing safety of traffic by sharing position, velocity and other useful information. It also aims to prevent from traffic jams and reduce the number of accidents. Our task is to evaluate the influence of convoy control via V2V under different conditions and performing maneuvers like acceleration, deceleration and zipper. The metrics like V2V technology penetration, convoy length and traffic density are taken into account. The experiments are realized via computer simulation.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectstring stability, konvoj, V2V, V2I, simulace, agentcze
dc.titleŘízení skupiny vozidel pomocí komunikace vozidlo - vozidlocze
dc.titleConvoy platooning using vehicle to vehicle communicationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeFulem Josef
theses.degree.disciplineSystémy a řízenícze
theses.degree.grantorkatedra řídicí technikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam