• Analýza a návrh vhodných postupů testování software určených pro děti do 6 let 

      Autor: Jana Srogončíková; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Buchtela David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem vhodných postupů kvalitativního uživatelského testování použitelnosti mobilních vzdělávacích aplikací pro děti v předškolním věku. Zároveň je součástí práce v rámci poznání ...
    • Educhild - uživatelské rozhraní dětské části android aplikace 

      Autor: Tereza Langová; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá tématem návrhu uživatelského rozhraní dětské části vzdělávací aplikace Educhild, která zároveň slouží k limitaci jiných aktivit dítěte na mobilních zařízeních. Cílem práce bylo nejdříve ...
    • Návrh uživatelského rozhraní pro výukovou aplikaci 

      Autor: Volha Kurakova; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Suchánek Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vhodného uživatelského rozhraní dětské hry pro učení matematiky. Poskytuje krátký popis postupu vytvoření uživatelského rozhraní a některé známé metody jeho testování. Na základě ...
    • Výuka výpočtu povrchů a objemů těles ve virtuální realitě 

      Autor: Klára Konopásková; Vedoucí práce: Husák Jan; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Tato práce se zabývá návrhem a implementací vzdělávací aplikace matematiky pro virtuální realitu. Analyzuje existující hardwarové a softwarové možnosti pro implementaci VR aplikací v herním enginu Unity a již existující ...
    • Výuková webová aplikace k předmětu Základy algoritmizace 

      Autor: Karolína Žatečková; Vedoucí práce: Virius Miroslav; Oponent práce: Moc Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-27)
      Řadicí algoritmy jsou důležitou a detailně probádanou součástí informatiky a proto tvoří značnou část výukových materiálů předmětů informatiky. Tato bakalářská práce popisuje návrh a sestavení výukové webové aplikace ...