Prohlížení České vysoké učení technické v Praze dle předmětu "vzdělávací aplikace"
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
-
Analýza a návrh vhodných postupů testování software určených pro děti do 6 let
; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Buchtela David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem vhodných postupů kvalitativního uživatelského testování použitelnosti mobilních vzdělávacích aplikací pro děti v předškolním věku. Zároveň je součástí práce v rámci poznání ... -
Educhild - uživatelské rozhraní dětské části android aplikace
; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Tato bakalářská práce se zabývá tématem návrhu uživatelského rozhraní dětské části vzdělávací aplikace Educhild, která zároveň slouží k limitaci jiných aktivit dítěte na mobilních zařízeních. Cílem práce bylo nejdříve ... -
Návrh uživatelského rozhraní pro výukovou aplikaci
; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Suchánek Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vhodného uživatelského rozhraní dětské hry pro učení matematiky. Poskytuje krátký popis postupu vytvoření uživatelského rozhraní a některé známé metody jeho testování. Na základě ... -
Výuka výpočtu povrchů a objemů těles ve virtuální realitě
; Vedoucí práce: Husák Jan; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)Tato práce se zabývá návrhem a implementací vzdělávací aplikace matematiky pro virtuální realitu. Analyzuje existující hardwarové a softwarové možnosti pro implementaci VR aplikací v herním enginu Unity a již existující ... -
Výuková webová aplikace k předmětu Základy algoritmizace
; Vedoucí práce: Virius Miroslav; Oponent práce: Moc Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-27)Řadicí algoritmy jsou důležitou a detailně probádanou součástí informatiky a proto tvoří značnou část výukových materiálů předmětů informatiky. Tato bakalářská práce popisuje návrh a sestavení výukové webové aplikace ...