• Konfigurace frekvenčního měniče pro trakční motory elektrické formule 

      Autor: Michal Kopiar; Vedoucí práce: Hlinovský Vít; Oponent práce: Houf Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-02)
      Design elektrických vozidel zahrnuje hnací ústrojí a poskytuje mnoho možností, jak vylepšit dynamické vlastnosti vozidla. To je patrné zejména v soutěži Formula Student, kde hlavním cílem je zaměření na dynamicke vlastnosti ...
    • Návrh elektronického stabilizačního systému vozu 

      Autor: Lukáš Halaška; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Kuře Matěj
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-04)
      S ohledem na význačný pokrok technologií autonomního řízení mají moderní vozidla ve své výbavě širokou škálu elektronických řídících systémů, které významně zlepšují bezpečnost dopravy. Jedním z nich je elektronický ...
    • Návrh řídícího systému autonomního závodního vozidla 

      Autor: Marek Boháč; Vedoucí práce: Hromčík Martin; Oponent práce: Vošahlík David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      V této práci se zabývám popisem návrhu, vývoje a implementace řídícho systému pro první autonomní závodní formuli týmu eForce Driverless pro soutěž Formula Student. Práce se zaměřuje zejména na plánování pohybu, řízení ...
    • Návrh řízení motoru e-kompresoru pro použití v automobilovém průmyslu. 

      Autor: Michal Kopiar; Vedoucí práce: Záhlava Vít; Oponent práce: Jung Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-22)
      Tato práce představuje studii o návrhu a implementaci prototypu vysokonapěťového měniče pro e-kompresory elektrických vozidel (EV), s důrazem na pokročilou výkonovou elektroniku, řídící algoritmy a robustní hardwarový ...
    • Návrh zadního zavěšení malého vozidla pro městský car sharing 

      Autor: Petr Vácha; Vedoucí práce: Jirovský Václav; Oponent práce: Vašíček Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)
      Tato práce obsahuje rešerši malých městských vozidel a prototypů, výpočet podélné dynamiky vozidla a návrhové výpočty sklápěcího zadního zavěšení. Byl také vytvořen CAD model zadního zavěšení v programu Catia V5 a byly ...
    • Numerický model elektrického longboardu a jeho ověření 

      Autor: Jan Grossmann; Vedoucí práce: Kočárník Petr; Oponent práce: Thöndel Evžen
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-23)
      Hlavní náplní práce je vytvoření numerického modelu elektrického longboardu a následné vytvoření funkčního prototypu elektrického longboardu opatřeného měřícím systémem, který umožní porovnání simulované a skutečné jízdy, ...
    • Řídicí zákony pro autonomní soutěžní vozy 

      Autor: Dominik Filyó; Vedoucí práce: Hromčík Martin; Oponent práce: Čech Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)
      Plně autonomní řízení za jakýchkoli podmínek a okolností je náročný úkol, na kterém pracují odborníci z celého světa. Předpokládá se, že v nadcházejících letech ještě nebudou jezdit na silnicích plně autonomní auta. Tato ...
    • Řízení podelného skluzu kol vozidla 

      Autor: Jan Kučera; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Liškář Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-13)
      Cílem této práce je využít možností, které skýtají elektrická vozidla se čtyřmi nezávisle poháněnými koly, pro zlepšení jízdní charakteristiky malé formule. K tomu jsou použity postupy známé pod souhrnným názvem model based ...
    • Řízení podelného skluzu kol vozidla pro systém rozdělení trakčního momentu 

      Autor: Petr Turnovec; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Liškář Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-13)
      Tato práce se zabývá vývojem řídících systémů pro rozdělování hnacího momentu na kola zadní nápravy vozidla. Nejprve je představen matematický model vozidla a jeho kol. Pak je rozebírána stabilita vozidla, jeho nedotáčivost ...