• Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu 

      Autor: Ondřej Skořepa; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sýkorová Jasna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
      Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor ...
    • Stanovení hodnoty společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. 

      Autor: Michaela Marxová; Vedoucí práce: Jindřichovská Irena; Oponent práce: Klesla Arnošt
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Cílem této diplomové práce je stanovení hodnoty společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. ke dni 31. 12. 2019 jako podklad pro rozhodování potencionálního investora, zda do podniku investovat, či nikoliv. Práce je rozdělena ...