• Aplikace pro výuku první pomoci 

      Autor: Lucie Peksová; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-04)
      Tato bakalářská práce se zabývá využitím technologie chatbot ve vzdělávání. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s technologií, její historií a praktickým využitím. Součástí teoretické práce je analýza existujících ...
    • Informační systém pro koordinátory stážového programu 

      Autor: Mára Jan; Vedoucí práce: Louda Jan; Oponent práce: Halaška Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-18)
      Hlavní myšlenka této práce je vytvořit informační systém, který bude pomáhat koordinaci stážových programů. Práce obsahuje analýzu požadavků na systém od vybraných koordinátorů, náborového procesu a nového obecné nařízení ...
    • Informační systém pro pneuservis 

      Autor: Jorge Zuňiga; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-17)
      Práce je zaměřená na informační systémy a jejich využití pro malé podniky. Hlavním cílem práce je provést analýzu pneuservisu Láva Design a následnou implementaci informačního systému na platformě Salesforce. Nejdříve se ...
    • Využití chatbota pro komunikaci mezi akademickými a neakademickými subjekty 

      Autor: Vladimír Vlk; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
      Tato diplomová práce se zabývá problematikou využití chatbota pro komunikaci mezi akademickými a neakademickými subjekty. Cílem teoretické části práce je provést analýzu přínosů chatbota, jeho využití pro komunikaci mezi ...
    • Využití chatbota pro podporu vybraných CRM procesů 

      Autor: Vladimír Vlk; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-13)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využití chatbota pro podporu CRM procesů. Cílem teoretické části práce je seznámit čtenáře s problematikou CRM systémů a chatbotů obecně, dále pak popsat CRM procesy, v rámci ...
    • Využití chatbotů pro podporu výuky 

      Autor: Štefan Okruhlica; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Ve své bakalářské práci se zabývám vývojem chatbota a ověřením jeho vhodnosti pro podporu výukového procesu se zaměřením na oblast procesního řízení. V práci provádím i analýzu aktuální nabídky chatbotů na internetu, a to ...