Zobrazují se záznamy 47228-47247 z 56006

    • Tvorba komponenty Zaboduj pro výukový systém Moodle 

      Autor: Havel Vojtěch; Vedoucí práce: Vítečková Slávka; Oponent práce: Neťuka Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-22)
      E-learning přináší ve výuce výhody jak pro učitele, tak i pro studenty. Studium je také díky rozvoji počítačových technologií přístupnější a zábavnější. Tatobakalářskápráce se zabývá vytvořením herní komponenty Zaboduj ...
    • Tvorba konceptu nástroje Power BI pro manažerské rozhodování ve stavebním podniku 

      Autor: Adam Novák; Vedoucí práce: Lhota Jan; Oponent práce: Vrbová Helena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-25)
      Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření nástroje Power BI, který bude pomáhat podniku při manažerském rozhodování. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmu Business Intelligence a představení analytických ...
    • Tvorba konceptu: Systém hodnocení zaměstnanců v podmínkách podniku Nemocnice Česká Lípa a.s. 

      Autor: Ševčíková Kristýna; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Wolfová Irena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-24)
    • Tvorba kvalitních fotoplánů v mezních případech 

      Autor: Tröstl Martin; Vedoucí práce: Hodač Jindřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-23)
    • Tvorba laboratorních cvičení jako přechod k praktickému uplatnění 

      Autor: Ján Petrik; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Veteška Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      V této bakalářské práci jsem se zabýval návrhem laboratorních úloh pro začínající studenty předmětu počítačové sítě. Při tvorbě jsem kladl důraz na didaktické aspekty, kurikulární dokumenty a výsledky výzkumu. Návrh zaměřuji ...
    • Tvorba laboratorních úloh pro předmětu Senzory v lékařství 

      Autor: Fűrst Pavel; Vedoucí práce: Rožánek Martin; Oponent práce: Funda Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2008-06-06)
      Obsahem Bakaláské Práce je filtrace EKG signálu od síového zarušení 50 Hz (tzv. síový brum). Zkušební data jsou poízena pomocí 24hodinového monitorování EKG - tzv. Holterovské monitorování EKG. Tato zdigitalizovaná data ...
    • Tvorba laboratorních úloh pro obor Telekomunikace 

      Autor: Dana Kvirencová; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Mikušiak Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-05)
      Bakalářská práce bude pojednávat o tvorbě výukových materiálů pro žáky prvního ročníku maturitního oboru Telekomunikační a datové sítě 26-45-M/01 na naší střední škole. Bude rozdělena na část teoretickou a praktickou. V ...
    • Tvorba lékařských simulátorů 

      Autor: Kofránek, Jiří
      (2012-10-11)
    • Tvorba mapového serveru pro památkové objekty v oblasti severního Iráku (Kurdistán) 

      Autor: Fořt Vojtěch; Vedoucí práce: Pavelka Karel; Oponent práce: Landa Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Tvorba mapy univerzitního campusu ČVUT v rámci ESRI Community BaseMap 

      Autor: Kozák Jakub; Vedoucí práce: Cajthaml Jiří; Oponent práce: Pacina Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-01-19)
    • Tvorba mapy zaměřeného skutečného stavu pro Pozemkové úpravy 

      Autor: Jasenovská Olga; Vedoucí práce: Benda Karel; Oponent práce: Votoček Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-22)
      Hlavní náplní této diplomové práce je tvorba mapy zaměřeného skutečného stavu v terénu pro provádění komplexních pozemkových úprav. Pro tvorbu je nezbytné zvolit vhodný software. Zhodnotit, zda funkce pro tvorbu mapy ...
    • Tvorba marketingové strategie 

      Autor: Smolek Ondřej; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Vaniš Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-12-17)
      Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie společnosti KOVOŠROT SUDA s.r.o. Práce je z důvodů přehlednosti rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části dochází k popsání základních ...
    • Tvorba marketingové strategie vybraného strojírenského podniku 

      Autor: Mach Martin; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Vaniš Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Bakalářská práce má za cíl navrhnout novou marketingovou strategii společnosti Prodeco, a.s. Teoretická část práce zahrnuje výklad marketingu, jeho specifika na B2B trzích a vysvětluje provázanost marketingu s řízením ...
    • Tvorba marketingového plánu a jeho poslání v malé firmě 

      Autor: Mejzrová Lucie; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)
      Tématem této bakalářské práce je tvorba marketingového plánu v konkrétní společnosti. V první části se věnuje základním teoretickým pojmům v oblasti marketingu, které jsou důležité pro úspěšné sestavení marketingového ...
    • Tvorba marketingového plánu 

      Autor: Ambrož Petr; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Rejf Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-27)
    • Tvorba marketingového plánu 

      Autor: Komárek Tomáš; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Bažant Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Tvorba marketingového plánu 

      Autor: Bělíková Petra; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Kavan Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Tvorba marketingového plánu 

      Autor: Grygar Lukáš; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Tématem této bakalářské práce "Tvorba marketingového plánu" je analýza současné situace nově vzniklé společnosti Autodoprava LG s.r.o. a následné vytvoření marketingového plánu, který by měl zajistit zvýšení obratů a ...
    • Tvorba marketingového plánu podniku 

      Autor: Kříž Petr; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-21)
      Tato práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu. Zabývá se problematikou budou-cího rozhodování podniku a analyzuje dostupné informace. Teoretická část je zaměřená na význam marketingu a postup tvorby marketingového ...
    • Tvorba marketingového plánu pro podnik se zaměřením na poskytování služeb 

      Autor: Králová Michaela; Vedoucí práce: Zralý Martin; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-01)
      V mé bakalářské práci zabývající se tématem "Tvorba marketingového plánu pro podnik se zaměřením na poskytování služeb" jsem se zaměřila na problematiku tvorby marketingového plánu a marketingového plánování v konkrétním ...