Prohlížení Diplomové práce - 32151 dle předmětu "reklama"
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)Diplomová práce je zaměřena na psychologii reklamy a její využití pro podporu image organizace. Teoretická část vysvětluje pojmy reklama, psychologie v reklamě, psychika spotřebitele a image organizace. V praktické části ... -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku image organizace a využití psychologie reklamy pro její podporu. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické je vymezení základních pojmů v ...