Prohlížení Diplomové práce - 32151 dle autora "Mynaříková Lenka"
-
Candidate Experience
Autor: Radka Škrábová; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-20)Téma mé diplomové práce je „Candidate Experience“. Cílem této práce je zmapovat současnou candidate experience v XY společnosti, a také navrhnout možná zlepšení, jak candidate experience podpořit. V teoretické části jsem ... -
Fluktuace pracovníků ve společnosti Tally Weijl s.r.o.
Autor: Jana Poláčková; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Emrová Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)Tato diplomová práce analyzuje fluktuaci pracovníků ve společnosti Tally Weijl Czech retail. Konkrétně pobočky s dámskou módou sídlící v OC Palladium v Praze. Cílem práce je zlepšit koeficient fluktuace zaměstnanců a ... -
Gamifikace v získávání a výběru zaměstnanců
Autor: Vopičková Karolína; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-16)Hlavním tématem této diplomové práce je gamifikace ve výběru a získávání. Cílem je sestavení návrhu procesu implementace gamifikace do získávání a výběru zaměstnanců. V průzkumu jsou zkoumány nejčastěji využívané metody ... -
Mystery Shopping zaměřený na oblast automobilového průmyslu
Autor: Daniel Cédl; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Tato diplomová práce se věnuje pozorovací metodě Mystery Shopping se zaměřením na oblast automobilového průmyslu. Cílem diplomové práce je zhodnotit a zmapovat kvalitu a úroveň obsluhy zákazníků v oblasti prodeje vozů s ... -
Pracovní motivace a spokojenost zaměstnanců
Autor: Tereza Lopatová; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Cílem diplomové práce je průzkum metod motivace a spokojenosti zaměstnanců ve vybrané firmě, vyhodnocení, návrh na zlepšení a zjištění přístupu vedení k navrhovaným zlepšením. V teoretické části jsou popsány základní pojmy ... -
Profil osobnosti podnikatele a dopad na podnikovou kulturu
Autor: Zbyšek Samiec; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Němečková Iveta
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)Diplomová práce analyzuje dopad osobnosti vedoucího pracovníka na podnikovou kulturu pomocí dotazníkového šetření a na základě těchto výsledků navrhuje komunikační plán. Tento plán byl navrhnut zejména pro problematické ... -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Autor: Jan Bažant; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)Diplomová práce je zaměřena na oblast psychologie reklamy a jejího využití na podporu image společnosti. Teoretická část zasazuje reklamu do marketingového celku a věnuje se teoretickému popisu marketingové komunikace. ... -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Autor: Jan Svoboda; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)Diplomová práce je zaměřena na psychologii reklamy a její využití pro podporu image organizace. Teoretická část vysvětluje pojmy reklama, psychologie v reklamě, psychika spotřebitele a image organizace. V praktické části ... -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Autor: Filip Rakovan; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku image organizace a využití psychologie reklamy pro její podporu. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické je vymezení základních pojmů v ... -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Autor: Petra Limberská; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Dvořáková Zuzana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)Teoretická část práce se opírá o tři hlavní pilíře, kterými jsou psychologie reklamy, image organizace a společenská odpovědnost firem. V rámci první kapitoly jsou blíže rozebírány psychologické efekty využitelné v reklamě, ... -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku
Autor: Aneta Bencová; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Cílem diplomové práce je zhodnotit využití psychologie reklamy ve firemní strategii a na základě poznatků získaných z dotazníkového šetření užšího segmentu obyvatel České republiky navrhnout zlepšení a konkrétní reklamní ... -
Získávání a výběr zaměstnanců ve vybraném podniku.
Autor: Barbora Čermáková; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Dvořáková Zuzana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)Diplomová práce se zabývá získáváním a výběrem zaměstnanců ve vybrané firmě. Cílem diplomové práce je analýza potřeb organizace v oblasti lidských zdrojů, metod a procesů získávání a výběru zaměstnanců ve společnosti. Na ...