Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Péče o problémové děti s nařízenou ústavní výchovou v Dětském domově se školou Měcholupy, The Care for Problem Children with Ordered Institutional Care in Children´s Home with School Měcholupy
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Emrová Lenka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-03)
Bakalářská práce se zabývá péčí o děti s nařízenou ústavní výchovou v Dětském domově se školou Měcholupy. Bakalářská práce má teoretickou a praktickou část. V teoretické části je z odborných zdrojů zpracována ústavní výchova ...
Kriminalita mládeže a výchova, Youth Crime and Education
; Vedoucí práce: Semrád Jiří; Oponent práce: Vališová Alena (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-06)
Tato práce pojednává o sociálně negativních projevech chování současné mládeže a okolních vlivech, které na ni působí. V první části práce byla provedena analýza současné literatury a informačních médií, které se touto ...
Kriminalita mládeže a výchova, Youth Crime and Education
; Vedoucí práce: Kovaříková Miroslava; Oponent práce: Tomešková Kateřina (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
Cílem práce je zjistit vývoj kriminality dětí a mládeže ve 20. letech 21 století ve vybraném regionu, jejich sociálně negativní projevy chování a okolní vlivy, které na ně působí. První část práce se bude zabývat pojmem ...
Autorita učitele z pohledu studenta a učitele, Teacher’s Authority from Student’s and Teacher’s Perspective
; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Ležal Josef (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-09)
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma autority učitele. Teoretická část představuje pojmy „autorita“ a „autorita učitele“. V praktické části byla užita kvantitativní metoda výzkumu, tedy dotazníkové šetření. Tato část ...