Prohlížení Bakalářské práce - 32151 dle názvu
Zobrazují se záznamy 323-342 z 1228
-
Manažerské styly vedení a jejich vliv na motivaci zaměstnanců k pracovnímu výkonu
; Vedoucí práce: Čekalová Eva; Oponent práce: Emrová Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-18)Bakalářská práce se zabývá manažerskými styly vedení a jejich vlivem na motivaci zaměstnanců k pracovnímu výkonu. V první kapitole teoretické části se práce věnuje vymezení managementu a leadershipu, dále podává přehled o ... -
Manažerský pohled na HR data v konzultantské společnosti
; Vedoucí práce: Tureckiová Michaela; Oponent práce: Sklářová Martina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Marketing firmy - jeho tvorba, rozvoj, up-grade
; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21) -
Marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingovou komunikaci vybraného podniku (Zara) na sociálních sítích, zjistit, jak společnost ... -
Marketingová komunikace zaměřená na osobní prodej
; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-13)Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část poskytuje v úvodu čtenáři seznámení se základními pojmy spjatými s daným tématem, v hlavní části se již věnuje jednotlivým ... -
Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Předmětem bakalářské práce je teoretické a empirické zmapování marketingového chování tří generací X, Y a Z v oblasti trvale udržitelného rozvoje. Cílem práce je prozkoumat a analyzovat možné shody i odlišnosti v chování ... -
Marketingové plánování na českém trhu v segmentu luxusních automobilů
; Vedoucí práce: Rejf Libor; Oponent práce: Cupalová Soňa
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-27) -
Marketingové plánování v podniku
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Zavadil Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Marketingový mix konkrétního podniku
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Marketingový mix konkrétního podniku
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Javornická Veronika
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix v konkrétním podniku. První část práce se věnuje především výchozí situační analýze podniku, která je předpokladem sestavení úspěšného marketingového mixu. Jsou rozebrány ... -
Marketingový mix v podniku
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-01)Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix v podniku" je analýza současného marketingového mixu daného podniku a návrh změn vedoucích k novému pojetí marketingového mixu. Teoretická část popisuje koncepty marketingového ... -
Marketingový plán
; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Gajdica Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21) -
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)Tato práce se zabývá průzkumem trhu se spodním prádlem v České republice. Cílem práce je zmapovat a zorientovat se v nákupním chování spotřebitelek na tomto trhu a zjistit, jaké jsou jejich preference. V teoretické časti ... -
Marketingový přístup k internetovému bankovnictví
; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Brdek Vladimír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-13)Bakalářská práce Marketingový přístup k internetovému bankovnictví se zabývá problematikou internetového bankovnictví a jeho využití pro marketingové účely. Dále je v práci uvedeno, jak se marketing odráží v internetovém ... -
Marketingový výzkum metodou Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)Bakalářská práce se zabývá mystery shoppingem, což je jedna z metod marketingového výzkumu. Teoretická část obsahuje popis metody mystery shopping a jsou zde charakterizovány i související pojmy z oblasti marketingu a ... -
Masová média a jejich vliv na mladou generaci
; Vedoucí práce: Semrád Jiří; Oponent práce: Škrabal Milan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-04-30)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou současných masových médií a jejich vlivem na společnost, především pak na mládež. Poukazuje na metody, které využívají některá média za účelem ovlivnění našeho vnímání, názorů ... -
Mentoring jako metoda ve vzdělávání zaměstnanců (nejen) veřejné správy
; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Prausová Ilona
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-27) -
Mentoring jako metoda vzdělávání (nejen) ve veřejné správě
; Vedoucí práce: Ostrejšová Dita; Oponent práce: Janečková Dana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Mentoring jako nástroj kariérního rozvoje
; Vedoucí práce: Montag Petr; Oponent práce: Cupalová Soňa
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)Předmětem této bakalářské práce je mentoring jako jeden z možných nástrojů kariérního rozvoje. Tato práce nejprve teoreticky zpracovává problematiku kariéry, kariérního rozvoje a mentoringu samotného. Poté se zabývá průzkumem ... -
Metoda koučování v komerční televizi
; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Montag Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)