Zobrazují se záznamy 323-342 z 1228

    • Manažerské styly vedení a jejich vliv na motivaci zaměstnanců k pracovnímu výkonu 

      Autor: Šplíchalová Zuzana; Vedoucí práce: Čekalová Eva; Oponent práce: Emrová Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-18)
      Bakalářská práce se zabývá manažerskými styly vedení a jejich vlivem na motivaci zaměstnanců k pracovnímu výkonu. V první kapitole teoretické části se práce věnuje vymezení managementu a leadershipu, dále podává přehled o ...
    • Manažerský pohled na HR data v konzultantské společnosti 

      Autor: Slanařová Petra; Vedoucí práce: Tureckiová Michaela; Oponent práce: Sklářová Martina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Marketing firmy - jeho tvorba, rozvoj, up-grade 

      Autor: Horyna Ondřej; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí 

      Autor: Drahomíra Šonková; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingovou komunikaci vybraného podniku (Zara) na sociálních sítích, zjistit, jak společnost ...
    • Marketingová komunikace zaměřená na osobní prodej 

      Autor: Kratochvílová Daniela; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-13)
      Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část poskytuje v úvodu čtenáři seznámení se základními pojmy spjatými s daným tématem, v hlavní části se již věnuje jednotlivým ...
    • Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje 

      Autor: Natálie Lesse; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Předmětem bakalářské práce je teoretické a empirické zmapování marketingového chování tří generací X, Y a Z v oblasti trvale udržitelného rozvoje. Cílem práce je prozkoumat a analyzovat možné shody i odlišnosti v chování ...
    • Marketingové plánování na českém trhu v segmentu luxusních automobilů 

      Autor: Li Vadim; Vedoucí práce: Rejf Libor; Oponent práce: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-27)
    • Marketingové plánování v podniku 

      Autor: Jílek Jan; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Zavadil Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Marketingový mix konkrétního podniku 

      Autor: Šnajdr Radek; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Marketingový mix konkrétního podniku 

      Autor: Motlová Eva; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Javornická Veronika
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)
      Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix v konkrétním podniku. První část práce se věnuje především výchozí situační analýze podniku, která je předpokladem sestavení úspěšného marketingového mixu. Jsou rozebrány ...
    • Marketingový mix v podniku 

      Autor: Zemánek Lukáš; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-01)
      Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix v podniku" je analýza současného marketingového mixu daného podniku a návrh změn vedoucích k novému pojetí marketingového mixu. Teoretická část popisuje koncepty marketingového ...
    • Marketingový plán 

      Autor: Cieslar Jan; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Gajdica Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR 

      Autor: Simona Hokrová; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Švihlíková Svatava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
      Tato práce se zabývá průzkumem trhu se spodním prádlem v České republice. Cílem práce je zmapovat a zorientovat se v nákupním chování spotřebitelek na tomto trhu a zjistit, jaké jsou jejich preference. V teoretické časti ...
    • Marketingový přístup k internetovému bankovnictví 

      Autor: Černohorský David; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Brdek Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-13)
      Bakalářská práce Marketingový přístup k internetovému bankovnictví se zabývá problematikou internetového bankovnictví a jeho využití pro marketingové účely. Dále je v práci uvedeno, jak se marketing odráží v internetovém ...
    • Marketingový výzkum metodou Mystery Shopping 

      Autor: Nguyenová Lucie; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá mystery shoppingem, což je jedna z metod marketingového výzkumu. Teoretická část obsahuje popis metody mystery shopping a jsou zde charakterizovány i související pojmy z oblasti marketingu a ...
    • Masová média a jejich vliv na mladou generaci 

      Autor: Vacek Aleš; Vedoucí práce: Semrád Jiří; Oponent práce: Škrabal Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-04-30)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou současných masových médií a jejich vlivem na společnost, především pak na mládež. Poukazuje na metody, které využívají některá média za účelem ovlivnění našeho vnímání, názorů ...
    • Mentoring jako metoda ve vzdělávání zaměstnanců (nejen) veřejné správy 

      Autor: Sezemská Lucie; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Prausová Ilona
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-27)
    • Mentoring jako metoda vzdělávání (nejen) ve veřejné správě 

      Autor: Zelený Michael; Vedoucí práce: Ostrejšová Dita; Oponent práce: Janečková Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Mentoring jako nástroj kariérního rozvoje 

      Autor: Jungwirth Tomáš; Vedoucí práce: Montag Petr; Oponent práce: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)
      Předmětem této bakalářské práce je mentoring jako jeden z možných nástrojů kariérního rozvoje. Tato práce nejprve teoreticky zpracovává problematiku kariéry, kariérního rozvoje a mentoringu samotného. Poté se zabývá průzkumem ...
    • Metoda koučování v komerční televizi 

      Autor: Roháčová Zuzana; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Montag Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)