Prohlížení Bakalářské práce - 32151 dle názvu
Zobrazují se záznamy 1074-1093 z 1228
-
Využití moderní výukové techniky v odborných předmětech
; Vedoucí práce: Svoboda Emanuel; Oponent práce: Pospíšil Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Využití moderní výukové techniky v odborných předmětech
; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Mansfeldová Jana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)Bakalářská práce "Využití moderní výukové techniky v odborných předmětech" pojednává v první části o teoretických informacích a možnostech využití moderních technologií při vzdělávání studentů na středních odborných školách. ... -
Využití moderní výukové techniky v odborných předmětech
; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Vodhánělová Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)Tato bakalářská práce se zabývá tématem moderní doby, ke kterým rozšířená reality bez pochy-by patří. Podrobně je zde popsána implementace moderních technologií do výukových modelů odborných předmětů a praktické výuky pro ... -
Využití moderní výukové techniky v odborných předmětech
; Vedoucí práce: Svoboda Emanuel; Oponent práce: Morcová Hana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-21)Bakalářská práce se zabývá přípravou kurzu pro vzdělávání dospělých v oblasti štíhlé výroby. Je členěna do dvou částí a to teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na současné možnosti využití moderní výukové ... -
Využití moderní výukové techniky v praktickém vyučování
; Vedoucí práce: Svoboda Emanuel; Oponent práce: František Školout
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Využití moderní výukové techniky v teoretickém a praktickém vyučování na střední škole
; Vedoucí práce: Svoboda Emanuel; Oponent práce: Housa Radoslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-12-26)Bakalářská práce se zabývá problematikou didaktické techniky a její role v procesu učení. Je členěna do dvou částí teoretické a empirické. Teoretická část se zaměřuje na chápání didaktických prostředků v současnosti a ... -
Využití moderních technologií v odborných předmětech
; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Odložilíková Michaela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-04)Tato práce se primárně zabývá využitím moderních technologií ve vzdělávání žáků středních škol a současně posuzuje, zda tyto technologie mohou pomoci zlepšit výuku studentům a zároveň i zefektivnit práci pedagogům. Práce ... -
Využití moderních výukových pomůcek v odborném předmětu geodézie
; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Kapounová Libuše
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Využití principů Montessori při rozvoji a vzdělávání zaměstnanců
; Vedoucí práce: Tureckiová Michaela; Oponent práce: Lorenzová Jitka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)Cílem práce je vytvořit návrh aplikace Montessori principů pro rozvoj a vzdělávání zaměstnanců ve firmách. Očekávaným přínosem práce bude obohacení metod rozvoje zaměstnanců v konkrétní firmě. V teoretické části jsou ... -
Využití principů zeleného marketingu v organizaci
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Využití projekčních demonstračních metod ve výuce odborného předmětu
; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-10-06) -
Využití projektové metody při výuce odborného předmětu Údržba letadlové techniky
; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Němec Vladimír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-16)Bakalářská práce se věnuje tématu projektové výuky a její aplikace do výuky odborného předmětu zaměřeného na údržbu letadel. První část práce uvádí důvody, proč je zvolené téma řešeno a popisuje použité výzkumné metody. ... -
Využití projektů ve výuce odborných předmětů
; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Jenyš Vlastimír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)Tato práce si klade za cíl vytvořit varianty zadání projektů do odborných předmětů středních průmyslových škol stavebních na základě analýzy odborné literatury. První teoretická část definuje projekt z hlediska didaktiky, ... -
Využití projektů ve výuce odborných předmětů
; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Škrabal Milan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-20)V této bakalářské práci se pokouším začlenit projekty do výuky odborných škol se stavebním zaměřením na základě dostupné odborné literatury.Bakalářská práce má dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje ... -
Využití rozšířené reality ve výukovém modulu výrobního systému Škoda Auto a.s.
; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Štyks Zbyněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-01)Tato bakalářská práce má za cíl vytvoření výukového modulu pro pracovníky Škoda Auto a SOU Škoda Auto se zaměřením na efektivitu procesu, Lean principy a metod výrobního systé-mu Škoda v praxi. Dojde ke skloubení praktických ... -
Využití simulátorů při výcviku strojvedoucích
; Vedoucí práce: Svoboda Petr; Oponent práce: Mrázková Kateřina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-02)popis akutální problematiky výcviku strojvedoucích se zaměřením na možnosti jejich přípravy na soustavě středních škol, identifikaci klíčových cílů výcviku -
Využití testových psychodiagnostických metod pro personální činnosti
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Mynaříková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)Tato práce se věnuje možnostem využití testových psychodiagnostických metod v personálních činnostech. Teoretická část vycházející z odborné literatury zahrnuje přehled klasifikace testových metod, zavádí termíny standardizace, ... -
Využití výpočetní techniky v administrativě školy
; Vedoucí práce: Vobořilová Jarmila; Oponent práce: Chrudimská Yvona
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-22) -
Využití výpočetní techniky v administrativě školy
; Vedoucí práce: Vobořilová Jarmila; Oponent práce: Dobrovská Dana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-09)Bakalářská práce se věnuje využití a vhodnosti použití softwaru "Bakaláři" v administrativě školy. V teoretické části práce jsou vysvětleny informační technologie ve škole a využití programu "Bakaláři" porovnání s jinými ... -
Využití výpočetní techniky v administrativě školy
; Vedoucí práce: Vobořilová Jarmila; Oponent práce: Dobrovská Dana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)Bakalářská práce se zabývá využitím výpočetní techniky v administrativě školy. Cílem je porovnání školních informačních systémů „Bakaláři“ a „Škola OnLine“ a stanovení vhodnějšího z nich. Charakter práce je teoreticko-empirický. ...