Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Návrh marketingového plánu pro vznik kavárny, The Proposal of a Marketing Plan for Opening a New Café
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Mynaříková Lenka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Bakalářská práce se zabývá problematikou popisu a analýzy vzniku nové kavárny ARK Coffee Prague. Jejím cílem je vypracování marketingového plánu pro optimální zavedení této kavárny. Práce je rozdělena na dva hlavní úseky. ...
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR, Marketing Research of Lingerie in the Czech Republic
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Švihlíková Svatava (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
Tato práce se zabývá průzkumem trhu se spodním prádlem v České republice. Cílem práce je zmapovat a zorientovat se v nákupním chování spotřebitelek na tomto trhu a zjistit, jaké jsou jejich preference. V teoretické časti ...
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace, Advertising Psychology and Its Use To Support The Organization´s Image
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku image organizace a využití psychologie reklamy pro její podporu. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické je vymezení základních pojmů v ...
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace, Psychology of Advertising and its Use to Support the Image of Organization
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Dvořáková Zuzana (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
Teoretická část práce se opírá o tři hlavní pilíře, kterými jsou psychologie reklamy, image organizace a společenská odpovědnost firem. V rámci první kapitoly jsou blíže rozebírány psychologické efekty využitelné v reklamě, ...
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace, Psychology of Advertising and it´s Use for Company Image
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
Diplomová práce je zaměřena na oblast psychologie reklamy a jejího využití na podporu image společnosti. Teoretická část zasazuje reklamu do marketingového celku a věnuje se teoretickému popisu marketingové komunikace. ...
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku, Psychology of Advertising and its Use to Support the image of the organization
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
Cílem diplomové práce je zhodnotit využití psychologie reklamy ve firemní strategii a na základě poznatků získaných z dotazníkového šetření užšího segmentu obyvatel České republiky navrhnout zlepšení a konkrétní reklamní ...
Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje, Marketing Behavior of Generation X, Y, Z with Respect to Sustainable Development
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Předmětem bakalářské práce je teoretické a empirické zmapování marketingového chování tří generací X, Y a Z v oblasti trvale udržitelného rozvoje. Cílem práce je prozkoumat a analyzovat možné shody i odlišnosti v chování ...
Marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí, Marketing Communications In The Enterprise Through Social Networks
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingovou komunikaci vybraného podniku (Zara) na sociálních sítích, zjistit, jak společnost ...