Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Zavádění Microsoft Teams do výuky (případová studie učitele), Deploying Microsoft Teams for Teaching (Teacher Case Study)
; Vedoucí práce: Andres Pavel; Oponent práce: Voda Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
Bakalářská práce Zavádění Microsoft Teams do výuky (případová studie učitele) se zabývá tematikou integrace moderních informačních a komunikačních technologií do výuky. Teoretická část práce se zaměřuje na technologické ...
Mezilidské vztahy na pracovišti, Interpersonal Relationships at the Workplace
; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
Bakalářská práce se zabývá interpersonálními vztahy na pracovišti. Cílem práce je průzkum mezilidských vztahů na konkrétním pracovišti z hlediska zaměstnance. Teoretická část popisuje související témata: mezilidské a ...
Mezilidské vztahy na pracovišti, Interpersonal Relationship at the Workplace
; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Mynaříková Lenka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma mezilidských vztahů na pracovišti. Cílem bakalářské práce je analýza pracovního prostředí a pracovních vztahů v podniku. Teoretická část je složena ze základních témat, které s ...
Image značky a jej komunikácia skrz sociálne siete, Brand Image And Its Communication Through Social Media Networks
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Plzáková Lucie (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Hlavným cieľom tejto práce je analýza image vybranej značky a jej komunikácia skrz so-ciálne siete. K dosiahnutiu tohto cieľa predchádzalo stanovenie profilu značky, zahŕňa-júci vznik, dôvod vzniku a smer značky a hodnotenie ...
Firemní kultura a její specifika v českém a vietnamském prostředí, Corporate Culture and its Characteristics in Czech and Vietnamese Working Environment
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Ostapenko Galina (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Tato bakalářská práce má za cíl popsat firemní kulturu, zaměřit se na specifické rysy české a vietnamské firemní kultury a prozkoumat ji ve vybraných podnicích v oblasti pohostinství. V průzkumu jsou podniky zaměstnávající ...
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace, Psychology of Advertising and it´s Use for Company Image
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
Diplomová práce je zaměřena na oblast psychologie reklamy a jejího využití na podporu image společnosti. Teoretická část zasazuje reklamu do marketingového celku a věnuje se teoretickému popisu marketingové komunikace. ...
Marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí, Marketing Communications In The Enterprise Through Social Networks
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingovou komunikaci vybraného podniku (Zara) na sociálních sítích, zjistit, jak společnost ...
Komunikační strategie vybrané firmy, Communication Strategy of the Chosen Company
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategií vybrané firmy. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení pojmu marketingová komunikace, která v sobě zahrnuje určité plánování, cíle, principy a také nástroje. ...
Zavádění aplikace Microsoft Teams do výuky (případová studie žáků), Deploying Microsoft Teams for Teaching (Pupil Case Study)
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Voda Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-06)
Bakalářská práce Zavádění aplikace Microsoft Teams do výuky (případová studie žáků) se dívá na dané téma očima žáků, kteří jsou ovlivňováni zaváděním nového komunikačního nástroje s principy sociální sítě Microsoft Teams ...
Psychologické aspekty vizualizace a její uplatnění ve výuce na střední škole, Psychological Aspects of Visualization and its Application in High School Education
; Vedoucí práce: Dobrovská Dana; Oponent práce: Svoboda Emanuel (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-16)
Cílem bakalářské práce je vytvořit na základě poznatků z psychologie vnímání studijní opory pro předmět "Typografie" a využít k tomu moderní nástroje. V první fázi bude proveden předvýběr obtížných témat, které dosud nemají ...