Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 19
Komunikační kampaň ve vybrané společnosti, Communication Campaign in the Selected Company
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat strategii komunikační kampaně, kterou uplatnila mezinárodní společnost Red Bull Česká republika, s.r.o. při uvedení nového produktu na český trh, následně provést a vyhodnotit ...
Uvedení produktové inovace na B2B trh, Lanuch of a Product Innovation on B2B Market
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štěpánek Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)
V diplomové práci je zpracována problematika inovací a jejich důležitosti v podnikatelském prostředí. Cíl práce je zpracování všech dostupných informací k tomu, aby došlo k úspěšnému uvedení produktu na trh pro vybranou ...
Návrh cenové strategie při uvedení inovace na trh, Pricing Strategy for Launching Innovation o the Market
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Jarolím Martin (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Cílem diplomové práce je zpracovat návrh cenové strategie při uvedení inovativního produktu na trh. Návrh se zaměřuje na volbu nejvhodnější koncové ceny produktu s cílem maximalizovat podíl na trhu. Pro tyto návrhy byla ...
Vyhodnocení zavedení inovačního produktu "Chytré auto" od T-mobile na trh, Evaluation of Introduction of the Innovative Product "Chytré auto" from Company T-Mobile to the Market
; Vedoucí práce: Pilík Michal; Oponent práce: Bejček Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Cílem diplomové práce je představení zavedení produktové inovace. Na praktickém příkladu inovačního produktu Chytré auto od společnosti T-Mobile je ukázáno, jak konkrétní společnost zaváděla produkt na trh a jakými fázemi ...
Zhodnocení vhodnosti obchodního modelu start-upu, Evaluation of suitability of a start-up business model
; Vedoucí práce: Vašek Jan; Oponent práce: Zrník Josef (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
Tvorba business plánu je základním kamenem startupové kultury, která je hnacím motorem inovací posledních několika dekád. Tato práce se zaměřuje na tvorbu podnikatelského plánu konkrétního startupu zaměřujícího se na ...
Uvedení produktové inovace na trh, Product Innovation Launch
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Cílem diplomové práce je příprava a uvedení produktové inovace na trh v rámci seg-mentu terciálního vzdělávání včetně aplikace inovace ve vybrané vzdělávacím zařízení. Hlavním přínosem práce je analýza současného stavu, ...
Analýza inovativních digitálních platforem využitelných k propagaci, Analysis of Innovative Digital Platforms Usable for Promotion
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)
Diplomová práce se bude zabývat problematikou reklamy na nových platformách dostupných v ČR. Na vybraných platformách, které budou ze sestavených parametrů určeny jako inovativní, bude provedena situační analýza, predikce ...
Analýza marketingové strategie a inovačních příležitostí vybraného podniku, Analysis of Marketing Strategy and Innovation Opportunities of a Selected Company
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jemala Marek (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a inovačními příležitostmi vybraného podniku. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii vybraného podniku napříč všemi komunikačními kanály ve srovnání s konkurencí ...
UX Design v kontextu tvorby inovace v konkrétní společnosti, UX Design in the Context of Creating Innovation within a Particular Company
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jemala Marek (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
Práce pojednává o UX Designu v kontextu tvorby inovace v rámci konkrétního projektu. V úvodu teoretické části je popsán význam inovací a inovativní firemní kultury, do které spadá jak organizační struktura společnosti, tak ...
Faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů v bankovnictví, Factors Influencing the Success and Failure of New Products in Banking
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Cupal Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
Diplomová práce se zabývá faktory, které pozitivně či negativně ovlivňují inovace. Cílem této diplomové práce je identifikace klíčových faktorů, které ovlivňují úspěch a neúspěch inovace v podniku Česká spořitelna. První ...