Zobrazují se záznamy 261-280 z 842

    • Management a ekonomika opensource společností 

      Autor: Valenta Jan; Vedoucí práce: Theodor Michal; Oponent práce: Nývlt Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-09)
    • Management studentské organizace 

      Autor: Zborník Pavel; Vedoucí práce: Moravcová Iva; Oponent práce: Vaníček Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-09)
    • Management zadávaní dopravních staveb v ČR 

      Autor: Greslová Lenka; Vedoucí práce: Kukliš Igor; Oponent práce: Dědina Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Práce se zabývá analýzou řízení a zadávání dopravních staveb v ČR, včetně omezení vyplývajících z platné legislativy. Představuje nejdůležitější manažerské metody, které lze uplatnit ve veřejné sféře, a uceleně popisuje ...
    • Manažer v prostředí mezinárodní firmy, podnikající v ČR 

      Autor: Hučík Petr; Vedoucí práce: Kukliš Igor; Oponent práce: Antušák Emil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13)
    • Manažerské styly používané současnými manažery středních firem v České republice a v Mexiku a jejich úspěšnost 

      Autor: Třísková Kateřina; Vedoucí práce: Švábenická Kateřina; Oponent práce: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-14)
    • Manažerské styly používané současnými manažery v ČR a jejich úspěšnost 

      Autor: Boková Tereza; Vedoucí práce: Švábenická Kateřina; Oponent práce: Šafránková Jana Marie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-07)
    • Mapování procesu Label Booking a jeho redesign v hangáru Czech Airlines Technics, a.s. 

      Autor: Burýová Lenka; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Vytlačil Dalibor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-08)
      Diplomová práce analyzuje proces Label Booking v letecké společnosti, a navrhuje jeho redesign. Pozornost je kladena na mapu procesu Label Booking, jeho následné doporučení na redesign a návrh na zlepšení procesu. Diplomová ...
    • Marketingová analýza Resortu Dolní Morava / Hotelu Vista 

      Autor: Michálková Simona; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-30)
    • Marketingová analýza společnosti ATD Elektronik s.r.o. 

      Autor: Kadlecová Lenka; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingová analýza ve firmě Matas Kolín 

      Autor: Fabián Filip; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Krause Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13)
    • Marketingová komunikace mBank se studenty v ČR 

      Autor: Lhotková Kristýna; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15)
    • Marketingová komunikace vybrané firmy - Hamleys 

      Autor: Jílek Jan; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Zavadil Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-19)
      Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační nástroje firmy Hamleys, jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení v rámci komunikačního mixu, které může firma Hamleys implementovat do svého plánování. Teoretická ...
    • Marketingová strategie pro start-up projekt 

      Autor: Procházková Šárka; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Voráčková Karolína
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie pro vstup nové společnosti na trh. Přínosem diplomové práce je využití nastavené marketingové strategie v praxi. Přestože společnost již byla založena na jaře 2017, ...
    • Marketingová strategie RTI v Plzni 

      Autor: Bozděch Jan; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Vaníček Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15)
    • Marketingová strategie vybraného průmyslového podniku 

      Autor: Radová Veronika; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Zárybnická Jana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Cílem této diplomové práce je analýza, vyhodnocení a doporučení marketingové strategie vybrané společnosti. Záměrem této práce je rovněž navrhnout vylepšení postupů, aby bylo možné se včas vyvarovat chyb, případně včas a ...
    • Marketingové aktivity vybraných mobilních operátorů v České Republice 

      Autor: Včeláková Marie; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Surynek Alois
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-02)
    • Marketingový a komunikační mix města Dačice 

      Autor: Škorpíková Lucie; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Veber Jaromír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Diplomová práce "Marketingový a komunikační mix města Dačice" se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu s důrazem na komunikaci ve městě Dačice. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska vztahující ...
    • Marketingový komunikační mix vybraného projektu 

      Autor: Nováková Karolína; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Hanzlík Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-18)
      Náplní této diplomové práce je analýza současného komunikačního mixu, na základě, které je vytvořena nová komunikační strategie pro sportovně zaměřený projekt JSMEINLINE. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy ...
    • Marketingový plán ,,piva Linie ",vyráběného v jihlavském pivovaru 

      Autor: Mokrá Monika; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Prokop Jaromír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Marketingový plán dámského zeštihlujícího studia 

      Autor: Vernerová Daniela; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Matoušů Hana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-04)
      Diplomová práce "Marketingový plán dámského zeštíhlujícího studia" se zaměřuje na celý proces marketingového plánování. Cílem této diplomové práce bylo vytvoření marketingového plánu pro dámské zeštíhlující studio. Nejprve ...