Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 12
Employer branding v podniku Conseq IM, Employer Branding in Conseq IM
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Šimonová Klára (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky zaměstnavatele externě a interně ve společnosti Conseq IM. Cílem teoretické části je na základě nastudované literatury a online článků vysvětlit a popsat problematiku ...
Zdravý životní styl jako nový trend v marketingu, Healthy Lifestyle as a Trend in Marketing
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Cupal Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
Bakalářská práce se zabývá moderním marketingem a jeho působením na spotřebitele z hlediska segmentace trhu a to zejména ve spojení se zdravým ži-votním stylem. V teoretické části je definován zdravý životní styl a také ...
Marketingová kampaň na aplikaci Tenpushapp, Marketing Campaign for the Application Tenpushapp
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Gruber David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na marketing, komunikaci a druhy propagací. Praktická část této práce se soustřeďuje na řešení marketingové kampa-ně pro aplikaci Tenpushapp. Cílem práce je návrh, právě ...
Employer branding v podniku Conseq IM, Employer Branding in Conseq IM
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Cupal Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-31)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky zaměstnavatele externě a interně ve společnosti Conseq IM. Cílem teoretické části je na základě nastudované literatury a online článků vysvětlit a popsat problematiku ...
Marketingový plán pro restauraci Nostalgie, Marketing Plan for the Restaurant Nostalgie
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro restauraci Nostalgie pomocí analýzy podniku, zákazníků a konkurence a rozboru marketingového mixu (především Produkt, Cena, Místo, Propagace, Fyzický důkaz, ...
Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC, Implementation of B2B Marketing in Non-govermental Organisation AIESEC
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Minarčíková Silvia (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení efektivity dosud využívaných B2B marketingových nástrojů neziskové organizace AIESEC. Pomocí provedeného mar-ketingového auditu byly zjištěny nedostatky v jejich fungování. Na ...
Poptávka po benefitních poukázkách společnosti Up Česká republika s.r.o., Up CZ's Benefit Cupons Demand
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Böhm Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
Tato bakalářská práce pojednává o benefitních poukázkách se zaměřením na jídelní kupóny neboli stravenky. Popis stravenek a fungování trhu s nimi je popsáno v teoretické části práce, včetně popisu jednotlivých nástrojů ...
Marketingový plán studentské formule: eForce FEE Prague Formula, Marketing Plan of Student Formula: eForce FEE Prague Formula
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Kosina Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
Bakalářská práce je zaměřená na sestavení marketingového plánu pro studentský tým elektrické formule eForce FEE Prague Formula na probíhající sezónu 2017/2018. Na úvod jsou uvedeny informace o soutěži Formula Student a o ...
Využití zeleného marketingu se zaměřením na marketingovou komunikaci, The Use of Green Marketing Focusing on Marketing Communication
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Johnová Radka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve společnosti Lifefood s.r.o. a navrhnout možná doporučení pro společnost v oblasti marketingu na základě provedeného marketingového výzkumu. Účelem ...
Marketingový výzkum - Mystery Shopping, Marketing research - Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Franková Elizabeth (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
Cílem bakalářské práce je seznámení s marketingovým výzkumem a především s konkrétní vý-zkumnou metodou, která nese název Mystery shopping. Dalším účelem je zhodnocení kvality poskytovaných služeb ve vybraných restauracích- ...