Prohlížení Bakalářské práce - 32116 dle předmětu "reklama"
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
-
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-03)Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a jednotlivé komunikační nástroje užívané k plnění podnikatelských cílů fyzických osob, obchodních společností či organizací. Shromážděné informace slouží ke ... -
Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theodora
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Macháčková Eliška
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Cílem bakalářské práce na téma Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theo-dora je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně Kavárny pana Theodora. ... -
Komunikační strategie vybrané IT společnosti
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Tato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie vybrané IT společnosti. Cílem práce je zhodnotit současný komunikační mix vybraného podniku s konečným návrhem na zlepšení současného komunikačního mixu. Práce ... -
Marketingový mix vybrané společnosti
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Konderová Andrea
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu NH Prague City. Práce vyhodnocuje všechny prostředky marketingového mixu, protože pouze jejich úzké propojení může zajistit efektivní propagaci služeb zmíněného ... -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace ZOO Ústí nad Labem
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Procházka Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)Cílem této bakalářské práce je navrhnout efektivnější řešení marketingové komunikace ZOO Ústí nad Labem. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketingový a komunikační mix, jejich nástroje a použití. Dále je představena ... -
Podpora prodeje vybrané společnosti
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Předmětem této bakalářské práce je analýza podpory prodeje agentury Gate. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je teoretická, která se zabývá podporou prodeje, cíli, výhodami, nevýhodami a průběhem ... -
Změny komunikační strategie ZOO Praha v souvislosti s pandemií
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií příspěvkové organizace Zoo Praha a jejími změnami v důsledku pandemie koronaviru. Cílem práce je popsat a zhodnotit komunikační aktivity a kampaně, které byly vytvořeny ...