Prohlížení Bakalářské práce - 32116 dle autora "Uličná Štěpánka"
-
Analýza personálního marketingu vybraného podniku v internetovém prostředí
Autor: Filip Šulc; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kubištová Tereza
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Abstrakt této bakalářské práce se zabývá spojením dvou odvětví, přesněji se jedná o spojení marketingové a personální činnosti. Jedná se tedy o personální marketing a jeho využití v získávání a výběru pracovníků na příkladu ... -
Analýza péče o zaměstnance a zaměstnanecké benefity
Autor: Matěj Belička; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Sigačevová Janka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)Téma mé bakalářské práce spadá do oblasti řízení lidských zdrojů, a právě lidské zdroje jsou základním faktorem úspěšnosti firem. Získat a udržet kvalitní pracovní potenciál je pro organizaci klíčové. Proto organizace musí ... -
Analýza postavení malého podniku v zemědělském odvětví
Autor: Marie Linhartová; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Hrkal Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)Má bakalářská práce posuzuje finanční zdraví soukromé farmy a vliv čerpání dotací při hospodaření konkrétního malého podniku na zemědělském trhu. Práce zahrnuje analýzu malého podniku v podmínkách Českého zemědělství včetně ... -
Internetový influencer jako nástroj marketingu
Autor: Jessica Slavíková; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Hanzlík Radek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Tato práce se zabývá influencery a jejich využitím jako nástroj marketingu. Cílem práce je vyhodnocení, jak správně influencer marketing využívat v praxi, a informace jaké influencery v České republice vůbec máme. Nejprve ... -
Marketingový mix vybrané společnosti
Autor: Oleksandr Hayduk; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Konderová Andrea
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu NH Prague City. Práce vyhodnocuje všechny prostředky marketingového mixu, protože pouze jejich úzké propojení může zajistit efektivní propagaci služeb zmíněného ... -
Mystery shopping pražských kaváren
Autor: Vacínek Patrick; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Košťálek Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)Bakalářská práce se zabývá zhodnocením vybraných pražských kaváren na Praze 1 pomocí metody mystery shoppingu. Pro tuto práci bylo vybráno 6 různých kaváren, které se svým konceptem podobají podniku My Bistro & Café, pro ... -
Nábor a výběr pracovníků ve vybraných společnostech
Autor: Dušková Michaela; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Tureckiová Michaela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)Bakalářská práce se věnuje problematice náboru a výběru pracovníků. Jejím cílem je zmapovat tuto personální činnost ve vybraných společnostech a navrhnout opatření na zefektivnění používaných metod. Teoretická část přibližuje ... -
Návrh systému hodnocení zaměstnanců na Úřadu městské části v Praze
Autor: Mašínová Adéla; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Uličná Štěpánka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)Cílem bakalářské práce je navrhnout systém hodnocení zaměstnanců pro úřad určité městské části v Praze, který by mohl být využit v praxi. V teoretické části je vymezeno současné pojetí řízení pracovního výkonu a jeho úzká ... -
Podpora prodeje vybrané společnosti
Autor: Aneta Granátová; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Předmětem této bakalářské práce je analýza podpory prodeje agentury Gate. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je teoretická, která se zabývá podporou prodeje, cíli, výhodami, nevýhodami a průběhem ... -
Problematika kumulace funkcí v malé firmě
Autor: Malcová Kateřina; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Šimonová Klára
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)Bakalářská práce se zabývá problematikou kumulace funkcí v malé firmě. Jejím hlavním cílem je zhodnocení současného řízení firmy VEMAX auto s.r.o. a návrh na jeho zlepšení. Teoretická část práce obsahuje odborný základ ... -
Příprava projektu stěhování firmy do nových prostor
Autor: Richard Dirbák; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Uličná Štěpánka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Předmětem práce je na základě vybraných metod projektového řízení zpracovat průběh konkrétního projektu, kterým je stěhování společnosti do nových kanceláří. Projekt se uskutečnil na jaře roku 2019 a v praktické části je ... -
Využití metody Mystery shopping v autorizovaných servisech Mercedes Benz
Autor: Bajer Filip; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Krejčí Miloš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)Bakalářská práce na téma využití Mystery shoppingu v autorizovaných servisech Mercedes-Benz je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se nejdříve zabývám pojmem marketing jako takovým, poté je ...