Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Hodnocení kvaloity poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping, Quality Evaluation of Provided Services Using Mystery Shopping Method
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Němečková Iveta (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum pomocí metody Mystery Shopping. Ten se zabývá poradenskými službami v obchodech zaměřených na prodej elektroniky. V úvodu teorie je popsán zákazník, jeho rozhodování a ...
Využití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosti, Application of the Mystery Shopping Method in Selected Company
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Plzáková Lucie (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Cílem této práce je zhodnotit kvalitu služeb, poskytovaných v sektoru online nákupu potravin. Dílčí cíle jsou porovnání zkoumaných společností mezi sebou, odhalení jejich slabých stránek a navrhnutí řešení pro jejich ...
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping, Quality Assessment of Selected Mobile Using the Mystery Shopping Metod
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Jirkovská Blanka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Tématem bakalářské práce je využití marketingové metody Mystery Calling u mobilních operátorů. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé kapitoly týkající se jak marketingového výzkumu, tak Mystery Shoppingu samotného. ...
Komunikační kampaň vybraného podniku, Communication Campaign of Chosen Company
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)
Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň s využitím media plánu. Návrh této komunikační kampaně zefektivní komunikaci vybraného podniku s jeho zákazníky. Vybraným podnikem je Dům zdraví “U Pramene“ a.s. sídlící ...
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping, Marketing Research of Service Quality of Selected Company Using Mystery Shopping Metod
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Švihlíková Svatava (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)
Cílem bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu pomocí metody Mystery Shopping a vyhodnocení kvality nabízených služeb a přístup zaměstnanců ve vybraných bankovních institucích. Přínosem bakalářské práce je ...
MÚVS - zdroj mladých talentů pro komerční sféru, MIAS - Source of Young Talents for Commercial Sphere
; Vedoucí práce: Krejčí Miloš; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Bakalářská práce je zaměřená na marketingový výzkum. Hlavní účel této bakalářské práce je zmapovat spokojenost, preference a kvality studentů Masarykova ústavu vyšších studií. Ke sběru potřebných dat je využita jedna z ...