Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o., Customer satisfaction after remodeling store of the retail company Alůbert Czech republic, ltd.
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Zenáhlíková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o. Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků prodejny po remodelingu (změna vedoucí k ...
Optimalizace věrnostního programu BENU lékárny, Optimization of BENU Pharmacy´s Loyalty Program
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Macourek Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Úvod: Věrnostní program BENU lékárny je sice mezi zákazníky lékáren populární a je dobře strukturován, ale lidé mají s jeho užíváním opakující se komplikace. Cíl: Cílem diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků s ...
Řízení vztahů se zákazníky vybraného podniku, Customer Relationship Management of Chosen Campany
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Tématem této práce je řízení vztahů se zákazníky. Cílem je zhodnocení tohoto aspektu ve vybrané firmě, společnosti 4Fresh s.r.o., a případný návrh na jeho vylepšení či zdokonalení. Práce se skládá ze dvou částí, přičemž ...